Gå til innhold

For første gang skal PC-spillere få oppleve Quantic Dreams eventyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow! Jeg kjøper glatt alle disse spillene når det kommer til Steam—plattformen som jeg vet fungerer og har alt jeg trenger uten spionvare! Heavy Rain har jeg sikkert spilt meg gjennom minst 5 ganger allerede og det begynner å bli en stund siden sist gang nå.

 

Hvem enn som gjør det mulig for Quantic Dreams å dedikere ressurser til å portere spillene til PC (selv om det er den andre butikken), takk!

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Skulle ønske de konkurrerte med bedre fordeler og lavere priser i stedet for ekslusivitetsavtaler..

 

Er jo ikke slik at Rema 1000 prøver å kjøpe ekslusivitetsavtaler med bakeriene så Kiwi ikke får solgt brød.

 

Nei, men Rema har noen brød Kiwi ikke har,

Er ikke som Epic, har ALLE spill som eksiterer  på PC, og det kommer ingen spill på steam.

Noen liker godt Rema sitt kneip og det får du bare på Rema. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Skulle ønske de konkurrerte med bedre fordeler og lavere priser i stedet for ekslusivitetsavtaler..

 

Er jo ikke slik at Rema 1000 prøver å kjøpe ekslusivitetsavtaler med bakeriene så Kiwi ikke får solgt brød.

 

Nei, men Rema har noen brød Kiwi ikke har,

Er ikke som Epic, har ALLE spill som eksiterer  på PC, og det kommer ingen spill på steam.

Noen liker godt Rema sitt kneip og det får du bare på Rema. 

Nei, men som du kan se så prøver Epic å ta alle nye spill eksklusivt under sin egen kappe i ett år. Jævla skittent. Håper de går under en eller annen dag. Lov å håpe, men dessverre håper jeg nok forgjeves.

Lenke til kommentar

Nei, men som du kan se så prøver Epic å ta alle nye spill eksklusivt under sin egen kappe i ett år. Jævla skittent. Håper de går under en eller annen dag. Lov å håpe, men dessverre håper jeg nok forgjeves.

 

Jo da, det er ikke rent positivt. 

Om Epic ville ha ekslusive spill, kunne de gjøre som Playstation, 

Lage store flotte spill med høyt budsjett også kan de ha så mye eksklusivitet som bare det.

Tenk deg et GOW type spill til PC. En episk singleplayer opplevelse.

Ja PC har noen flotte spill, men nesten alle stor budsjetts spill PC får er årlige masse produsert juggel alle Call of Duty og Battlefield. 

Som ikke er så mye spill, men mer en penge maskin for EA og Activision. 

Tenk å ha et ekstremt flott PC spill på Epic som får alle med PS4 og Xboxone til å sikle og gråte at de ikke får spille det. 

Lenke til kommentar

Å herre jemini! Jeg gleder meg!
Har alltid hatt lyst til å spille disse spillene!

 

Edit: Og for å kaste meg inn i Epic/Steam-diskusjonen:

Jeg liker Epic store hittil. Steam begynner å bli så fullt av drittspill at man ikke lenger får med seg de virkelige gode perlene. Epic er i dag det Steam var i begynnelsen. Gode spill, og thats it.

Steam er i dag en slags massegrav av billig dritt hvor man storspillene lempes nedi under mange tonn med dritt.

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke noe mindre skittent enn at Sony hadde de eksklusivt til playstation

 

Disse tingene kan ikke sammenlignes. For å få spillet fra Playstation til PC, så må spillet portes, noe som koster mye arbeid og tid, og dermed penger. Det er med andre ord ikke kun en eksklusivitetsavtale som forhindrer det å bli gitt ut andre steder. Men nå er en eksklusivitetsavtale med Epic det eneste som hindrer spillet fra å komme på f.eks. Steam.

Lenke til kommentar

 

Skulle ønske de konkurrerte med bedre fordeler og lavere priser i stedet for ekslusivitetsavtaler..

 

Er jo ikke slik at Rema 1000 prøver å kjøpe ekslusivitetsavtaler med bakeriene så Kiwi ikke får solgt brød.

 

Nei, men Rema har noen brød Kiwi ikke har,

Er ikke som Epic, har ALLE spill som eksiterer  på PC, og det kommer ingen spill på steam.

Noen liker godt Rema sitt kneip og det får du bare på Rema. 

Mye mulig, men jeg tror de aller fleste vil skjønne hva jeg mente med sammenligningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...