Gå til innhold

Power avslører Huaweis nye toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

"Ut fra informasjonen som ligger ute hos Power nå ser det ikke ut til at P30 Pro har hverken sensorene eller noen sikker ansiktslås."

 

På skjermdumpen står det "recognising face"

 

Ett enkelt front kamera er ikke nok til å kalles "sikker ansiktslås"

Lenke til kommentar

Toppmodell? Ser ikke helt at denne gir så mye mer enn dagens Mate 20 Pro som er Huawei's flaggskip.

Kjenner jeg er litt skuffet. Hadde blant annet håpet på bedre oppløsning på skjermen. Spørs om det ikke heller blir Mate 20 pro på meg, om jeg ikke venter på neste Mate modell da

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Toppmodell? Ser ikke helt at denne gir så mye mer enn dagens Mate 20 Pro som er Huawei's flaggskip.

Kjenner jeg er litt skuffet. Hadde blant annet håpet på bedre oppløsning på skjermen. Spørs om det ikke heller blir Mate 20 pro på meg, om jeg ikke venter på neste Mate modell da

 

P serien er for de som vil ha en foto telefon som ser bra ut.

Mate serien er for de som vil ha den beste prosessoren og slikt.

 

P30 er en oppgradering av p20, den er ikke i samme serie som mate 20.

Lenke til kommentar

At de klarer å hoppe opp 1500 kr i introduksjonspris altså...  :tease:

 

Jeg håper forbrukerne straffer Huawei hardt, slik de burde også med Samsung og Apple. Rett og slett ikke kjøp disse telefonene til en slik kunstig pris. P20 Pro har ligget til 5000 kr. Med abonnement, kan en ganske sikkert få telefonen til godt under 4000 kroner også.

Lenke til kommentar

At de klarer å hoppe opp 1500 kr i introduksjonspris altså...  :tease:

 

Jeg håper forbrukerne straffer Huawei hardt, slik de burde også med Samsung og Apple. Rett og slett ikke kjøp disse telefonene til en slik kunstig pris. P20 Pro har ligget til 5000 kr. Med abonnement, kan en ganske sikkert få telefonen til godt under 4000 kroner også.

 

Har du noen tall for hva telefonen brude koste sammenlignet med konkurrentene?

Om alle de store kan ta, for eksempel, 200% pris, hvorfor skulle ikke huawei?

Det er tross alt snakk om den beste telefonen de har laget.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk faller i staver for telefoner lenger. Det har jo vært det samme de siste 5-8 årene. Toppmodellene gjør grunnarbeidet bra, gimmick detaljene som noen modeller har virker omtrent aldri, ellers er alt mer eller mindre likt. Endring siste par årene nå er at prislappen har løpt løpsk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

P serien er for de som vil ha en foto telefon som ser bra ut.

Mate serien er for de som vil ha den beste prosessoren og slikt.

P30 er en oppgradering av p20, den er ikke i samme serie som mate 20.

Er klar over at det er to ulike serier, men denne bringer ikke mye nytt i forhold til det man allerede får idag, både når det gjelder Mate serien men også P20 Pro.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...