Gå til innhold

Satisfactory


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller også med ultrawide, og default er det i borderless window.

Hvilket skjermkort har du?

Jeg har 1080ti, så det skal ikke stå på minnet. Den minnefeilen har jeg bare fått to ganger, og de gangene fulgte jeg ikke med på minnebruken, men har logget det siden, og det har ikke vært i nærheten av å bruke 11 GB.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Får opp denne tråden igjen!

Update 3 kom for ikke så lenge siden, så jeg måtte starte opp igjen med spillet.

Det som plager meg i spillet er meg selv.. Det er utrolig vanskelig å få det "perfekt", fordi ting alltid må endres på.. jeg blir aldri fornøyd med resultatet! Men det er vel kanskje litt av greia, at det er der mange av timene skal gå.. 

Flere som dytter noen timer inni spillet om dagen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det er litt buggete i coop, men det funker. F.eks. kan kompisen din som står ved siden av deg plutselig teleportere til andre siden av fabrikken. Da kan det bli litt tull med kommunikasjonen når du eller han tror dere står ved siden av hverandre når dere egentlig ikke gjør det ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har spilt factorio en del år og elsker det. 

Måtte jo derfor prøve dette men må innrømme at jeg sliter litt med det. Synes det er tungvint å få lagt moduler og slikt korrekt. Ender derfor opp med å bygge en del før jeg finner ut at det plutselig er en skjevhet i oppsettet som gjør at jeg må skrote det igjen. Savner sykt dronene fra factorio! + det å kunne flytte en hel fabrikk noen meter med bare noen tastetrykk. Ei heller kan jeg fjerne terreng. 

Jeg får se. Kanskje jeg prøver litt senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...