Gå til innhold

I dag åpner Under. Se de ferske bildene av den unike Snøhetta-restauranten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult prosjekt, men hvorfor så elendige stoler?

Fordi de er veldig pene og materialvalget passer med veggene.

 

Blir restauranten stengt ned når det blåser opp til orkan?

Jeg vil anta det blir utrygt å gå fra parkeringa til inngangen i orkan.

 

Selv lurer jeg mest på de tekniske delene av bygget. F.eks hvor lufta fra ventilatorhettene føres, om avløpet er koblet til kommunens v/a-nett eller om det er rensing om bord i bygget, hvor fettutskilleren er, hvordan universell utforming er i varetatt med tanke på rullestolbrukere (heisen og toaletter), hvor de har fått plass til ventilasjonskanaler og aggregat, hvordan innfestingen til vinduene er, energiberegningen, hvordan det er fundamentert osv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Syns ikke det er noe bra tegn at dem ikke har bilde av det store vinduet fra innsiden, kan tyde på at utsikten er nokså middelmådig. Skulle jo tro at det vinduet skulle bli trekkplasteret, dog er det eneste vi får se et bilde i motsatt retning?

Og over 2k for maten, i lille Spangereid.... vil gå veldig bra det første året pga reklame, men tviler på det overlever over tid- er et alt for lite marked der ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Syns ikke det er noe bra tegn at dem ikke har bilde av det store vinduet fra innsiden, kan tyde på at utsikten er nokså middelmådig. Skulle jo tro at det vinduet skulle bli trekkplasteret, dog er det eneste vi får se et bilde i motsatt retning?

Og over 2k for maten, i lille Spangereid.... vil gå veldig bra det første året pga reklame, men tviler på det overlever over tid- er et alt for lite marked der ute.

Ja, har vært skeptisk til hvor det store vinduet ville bli, har inspisert havbunnen der den ligger, og det var iallefall bare masse tang og tare. 

Angående lokasjon tror jeg ikke det blir noe problem, mange sa det samme om Lindesnes Havhotell før det åpnet, og det går jo veldig bra.

Latterlig mye turisme i område rundt april-oktober, i tillegg til de vanlige hyttebeboerne som meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hvordan kan du vite at de er eledige? Du har aldri hverken sett eller prøvd en slik stol før.

Jeg har sett de nå og de ser forferdelige ut. Hvorfor ikke stoler med puter og av litt bedre stoff?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...