Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Henvisning fra privat lege..


Anbefalte innlegg

Brukte privat lege på volvat for ikke så lenge siden. Henviste meg til rikshospitalet. Henvisningen ble videresendt til martina hansens hospital og avslått der. Skal jeg ringe tilbake til legen? Isåfall må jeg ringe til resepsjonen på nationaltheateret. Hva hadde dere gjort?

 

Det er mulig at jeg kan få kopi av henvisningen for å ta med annet sted. Tror ikke legen kommer til å skrive om på den dersom jeg ikke kommer til ny time. 

 

Tenker at det kan ha vært en litt lite utfyllende henvisning. Ut i fra svaret virker det som at det har kommet med en ukorrekt opplysning også. Det gjelder svar på en undersøkelse jeg har gjort.



Anonymous poster hash: d6a75...782
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Brukte privat lege på volvat for ikke så lenge siden. Henviste meg til rikshospitalet. Henvisningen ble videresendt til martina hansens hospital og avslått der. Skal jeg ringe tilbake til legen? Isåfall må jeg ringe til resepsjonen på nationaltheateret. Hva hadde dere gjort?

 

Det er mulig at jeg kan få kopi av henvisningen for å ta med annet sted. Tror ikke legen kommer til å skrive om på den dersom jeg ikke kommer til ny time. 

 

Tenker at det kan ha vært en litt lite utfyllende henvisning. Ut i fra svaret virker det som at det har kommet med en ukorrekt opplysning også. Det gjelder svar på en undersøkelse jeg har gjort.

 

Anonymous poster hash: d6a75...782

 

 

Mitt tips ville vært å skaffe fastlege, hvis du ikke alt har det. Og heller få sendt ny henvising via fastlege. Da er det også enklere og sende nye henviselser i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt tips ville vært å skaffe fastlege, hvis du ikke alt har det. Og heller få sendt ny henvising via fastlege. Da er det også enklere og sende nye henviselser i ettertid.

Hei! Jeg har i utgangspunktet en fastlege, men er ikke kjempefornøyd med han. Han er ok, men er redd for å være til bry dersom jeg forteller eller spør om for mye. Han er ekstremt kortfattet. Tror kanskje jeg henter kopi av henvisningen og ser om jeg samtidig får en mening fra legen om hva som bør gjøres. Dersom jeg ikke får det så tar jeg det videre med fastlegen.  Takk for svar.

 

Anonymous poster hash: d6a75...782

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...