Gå til innhold

Tibber strømselskapet hvor teknologi sparer deg for penger


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bruker Tibber, appen som erstatter strømselskapet og gjør strømregningen lavere med teknologi. Blir du også kunde, får vi begge 500 kr å handle smarte dingser for: https://invite.tibber.com/22d4c95b

Benytt min invitasjon av den enkle grunn jeg gjort størst innsats for å belyse hvorfor en bør bytte til Tibber 

 

 

https://tibber.com/no/

NB!!

nytt fra tibber er at en kan koble opp Philiphs hub sine lyspærer og styre disse fra tibber appen.

 

Har du elbil,varmepumpe, gjør panelovner smarte vil en spare penger.

Lad elbilen om natta å spar penger.

 

Reguler temperaturen på varmepumpa etter strømprisen og spar penger uten at det går utover komforten.

Med tibber app ser du strømprisen time for time også for neste dag. Du kan da planlegge når skal lade bilen og sette på flere klesvasken.

Du kan se temperaturen i ulike rom ved å kjøpe tilleggsutstyr som du får gratis ved å verve flere kunder for tibber.

 

Er du ikke fornøyd er jo bare bytte tilbake til ditt gamle strømselskap.

 

Skal du kjøpe deg Tesla eller annen elbil kan du ved å kjøpe hjemmeladeren Easee laderen til kun 7000kr og du vil få 20% billigere strøm til bilen(kun den) når du lar laderen lade når billigst på natta. Sett når den Skal være ladet ferdig på morgenen.

 

Innvasjon Norge har omtalt Tibber

https://www.innovasjonnorge.no/no/om/nyheter/2018/ny-app-gir-deg-billigere-strom/

 

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette er jo en investering der ROI ( return of investment) er relativt langt frem i tid. Det finnes langt billigere alternativer som man kan gjøre noe med for å få samme resultat. Spesielt med tanke på de som faktisk ønsker slike løsninger som med smarthus osv.

 

 

med andre ord.. Dette er den enkle, men dyre måten. De fleste som gjør litt research får samme resultat med 1/4 av prisen.

 

Kommer fra personlig erfaring da jeg har bygget 8 hus, og alle er smarthjem.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er vell bare lei av å se de desperate linkene som slenges ut overalt, skjønner ikke hvorfor du reagerer sånn på det? 

Haha! Skjønner ikke hvorfor du bruker tid på lire av deg sånne smånegative kommentarer på noe du er lei av å se i utgangspunktet. Nå vil dette antageligvis bare få enda mer oppmerksomhet, og skal ikke se bort ifra at det tikker inn et par invites til her i løpet av dagen. 

Lenke til kommentar
On 11/11/2019 at 1:58 PM, 49neffets said:

Haha! Skjønner ikke hvorfor du bruker tid på lire av deg sånne smånegative kommentarer på noe du er lei av å se i utgangspunktet. Nå vil dette antageligvis bare få enda mer oppmerksomhet, og skal ikke se bort ifra at det tikker inn et par invites til her i løpet av dagen. 

Fordi denne tråden er meningsløs - den gir null info utennom at folk spammer med "trykk på linken min så jeg får 500,-"

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette virka egentlig smart! Har lest meg litt opp bl.a. med erfaringer fra bytt.no etc. 

Jeg kom egentlig borti dette ved å undersøke pris og typer ladebokser jeg ønsker installere i boligen mhp. elbil. Jeg fant en som het "Easee" fra Tibber som virker fin. Sånn kom jeg innpå Tibber som strømselskap. Jeg brukte en av linkene over for å motta 500kr.

 

Dersom du vil prøve ut Tibber samt gi oss begge 500 kr kan du trykke denne linken. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Da har jeg registrert meg med koden over oppfordrer neste til å bruke min kode (og deretter legge ut sin):

Hei! Jeg bruker Tibber, appen som erstatter strømselskapet og gjør strømregningen lavere med teknologi. Blir du også kunde, får vi begge 500 kr å handle smarte dingser for: https://invite.tibber.com/d3947aea 
Evt. bare kode d3947aea i appen.  ("Min konto" - "Inviter vennene dine" og valg "Jeg er blitt invitert")

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, mange som legger ut koder ser jeg som bare registrerer seg på forumet for det formålet. Er du ute etter en rabattkode for å spare 500kr på tibber, så takker jeg om du velger å bruke min kode, og støtter meg, eller andre!, som har vært på forumet i flere år ;)

Bare legg inn koden direkte i appen (Min konto -> Inviter vennene dine ->Jeg er blitt invitert): 10dd8710

eller link:

https://invite.tibber.com/10dd8710

Ha en fin dag!

Endret av Tomle
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Uderzo endret tittelen til Tibber strømselskapet hvor teknologi sparer deg for penger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...