Gå til innhold

Apple Store er nede – dette tror vi lanseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk tek.no! :)
Neste gang det er noe galt med app store skal jeg sjekke her, fremfor å ringe apple support! Etter en timeslang prosess som inkluderte reset av diverse apple devicer og byttet av passord ser jeg at dere har mer informasjon enn apple selv.
For han var tydeligvis ikke klar over at grunnen til at jeg ikke kom inn i app store var at tjenesten var nede, tvert i mot påstod han den var oppe.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil ha ny iMac, med 16 GB RAM som standard. Nekter å betale oppgraderingsprisene de tar.

 

Ønsker meg en ny iMac selv, men med 32" skjerm.

En rammeløs utgave av dagens 27’’, ville nok blitt ca 32’’. De har gått i den retningen på andre produkter i hvertfall. Blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Da lar du vær, da.

 

Men jeg trenger en ny iMac. Så jeg trenger at de kommer med 16 GB og koster det samme eller mindre enn før. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Trur det er det han vill? De kommer aldri til å senke 16gb ram i pris bare øke.

 

åssen klarer du å skrive når du ikke kan lese?

Lenke til kommentar

Takk tek.no! :)

Neste gang det er noe galt med app store skal jeg sjekke her, fremfor å ringe apple support! Etter en timeslang prosess som inkluderte reset av diverse apple devicer og byttet av passord ser jeg at dere har mer informasjon enn apple selv.

For han var tydeligvis ikke klar over at grunnen til at jeg ikke kom inn i app store var at tjenesten var nede, tvert i mot påstod han den var oppe.

 

Det var Apple Store og ikke App Store som var tatt ned. Men det kan jo hende sistnevnte tilfeldigvis hadde nedetid samtidig.

Som du ser her har det vært litt problemer:

https://www.apple.com/support/systemstatus/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Imac har ram du kan lett oppgradere selv (27 tommer versjonen). Jeg foretrekker 8 GB slik at jeg kan oppgradere til 32GB s[ billig som mulig.

 

Skal ha 21 tommer. Og den kan ikke oppgraderes selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...