Gå til innhold

Hjelp til kjøp av hodetelefoner med aktiv støydemping


Anbefalte innlegg

Sitter og søker på hodetelefoner med aktiv støydemping. Reiser mye i en dårlig lydisolert bil, det er alltid lyd rundt meg. Litt stillhet i hverdagen er sårt etterlengtet. Har lagt meg til merke noen modeller til forskjellig priser. Sony WH-H900N til 1400 kr, Sony WH 1000xm3 til 3700kr, bose qc25 til 1400kr, og bose qc35 til 3000kr. Det jeg vurderer er om jeg skal gå for en av de billigere modellene, som jeg har råd til nå, eller gå for en av de dyrere, men vente og spare litt til... Er det verdt å vente, eller kan jeg ha best utbytte av å kjøpe nå? ?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
greteknudsen skrev (På 16.3.2019 den 14.40):

Sitter og søker på hodetelefoner med aktiv støydemping. Reiser mye i en dårlig lydisolert bil, det er alltid lyd rundt meg. Litt stillhet i hverdagen er sårt etterlengtet. Har lagt meg til merke noen modeller til forskjellig priser. Sony WH-H900N til 1400 kr, Sony WH 1000xm3 til 3700kr, bose qc25 til 1400kr, og bose qc35 til 3000kr. Det jeg vurderer er om jeg skal gå for en av de billigere modellene, som jeg har råd til nå, eller gå for en av de dyrere, men vente og spare litt til... Er det verdt å vente, eller kan jeg ha best utbytte av å kjøpe nå? ?

https://www.prisjakt.no/product.php?p=5020148

Strålende ørelurer, god pris! Prøv og kjøp!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...