Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror du tankekontroll og sosial modifikasjon er bare en stor konspirasjonsteori? Dette intervjuet var gjort i 1985 med tidligere KGB agent, Yuri Bezmenov. Her forteller han om 4 trinns som blir benyttet om man skal forme tankemåte og oppførsel for en hel befolkning, over generasjoner.

 

  1. Demoralisering, hvilket tar 15-20 år.
  2. Destabilisering, hvilket tar 2-5 år.
  3. Kriser, trenger bare ta inntil 6 uker.
  4. Normalisering


Hvor langt har vi kommet i Norge? Og til alle marxist-kommunistiske venstrevridde; lytt meget nøye til hva Bezmenov forteller om hvilken skjebne dere har i vente!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så lett for noen å styre et samfunns kulturutvikling. Vår tids nymoralisme (eller politisk korrekthet), klimareligion og globalisme, er ikke planlagt av noen. Det finnes ingen "førstebeveger". Ingen konspirasjon. Det bare skjer.

 

I Sovjetunionen hatet folk kommunistene. Det var bare en del av befolkningen som trodde på propagandaen. Man så noe lignende under valget av Trump. Media klarte ikke å styre valget. Selv om et samlet mediakorps forsøkte å begå karakterdrap på Trump, vant han likevel. Regjering, nasjonalforsamling, domstoler og media, de fire mektigste institusjonene i våre samfunn, har begrenset makt når det kommer til stykket. Det er ikke enkelt for noen å utøve tankekontroll, som du skriver om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke så lett for noen å styre et samfunns kulturutvikling. Vår tids nymoralisme (eller politisk korrekthet), klimareligion og globalisme, er ikke planlagt av noen. Det finnes ingen "førstebeveger". Ingen konspirasjon. Det bare skjer.

 

I Sovjetunionen hatet folk kommunistene. Det var bare en del av befolkningen som trodde på propagandaen. Man så noe lignende under valget av Trump. Media klarte ikke å styre valget. Selv om et samlet mediakorps forsøkte å begå karakterdrap på Trump, vant han likevel. Regjering, nasjonalforsamling, domstoler og media, de fire mektigste institusjonene i våre samfunn, har begrenset makt når det kommer til stykket. Det er ikke enkelt for noen å utøve tankekontroll, som du skriver om.

 

Hvordan kan du hevde at politisk korrekthet, klimareligion og globalisme ikke er planlagt av noen? Klimareligionen har en verdi av 100 Trillion Dollar. Vedr. Trump så er han kanskje den aller største bløffen, muligens slått av Obama, i amerikansk historie. Melder at man bryr seg om folk og samtidig ruller ut 5G nettverket, hvilket er den største trusselen menneskeheten har stått ovenfor.  

 

La dette stå for evigheten; Trump vil bygge muren i mellom Mexico og USA for at den skal rives ned igjen. Her har man symbolismen og man skal gjenforene Amerika og Mexico til et land. Til referanse se Berlinmuren.

 

 

Ja, det trur jeg.

Veldig overraskende. Husket du spørre din Master?

 

 

(Jeg trengte forresten bare lese overskriften før jeg visste hvem som hadde lagd denne tråden ...)

Alt er enkelt når man er gud i eget hode :)

Lenke til kommentar

 

Alt er enkelt når man er gud i eget hode :)

 

Eller når man omtaler seg selv i flertal for å fremstå som en gruppe, hvis AnArv virkelig er en gruppe så er det på høy tid at de andre i gruppen blir med i diskusjonen. Det er ikke bare diskusjonen på dette forumet men også forumet på Kvinneguiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eller når man omtaler seg selv i flertal for å fremstå som en gruppe, hvis AnArv virkelig er en gruppe så er det på høy tid at de andre i gruppen blir med i diskusjonen. Det er ikke bare diskusjonen på dette forumet men også forumet på Kvinneguiden.

 

Og man undrer over hvordan man kan observere at 4 kommuneansatte står å ser på mens en mann spar? Ikke alle har utømmelige midler slik som stat og kommune. Til orientering slik at du enklere kan se en sammenheng, i alle fall.

Lenke til kommentar

Og man undrer over hvordan man kan observere at 4 kommuneansatte står å ser på mens en mann spar? Ikke alle har utømmelige midler slik som stat og kommune. Til orientering slik at du enklere kan se en sammenheng, i alle fall.

 

1) Det kan være fordi det ikke er plass til alle 5 nedi hølet, og det er bare en 2-minutters jobb.

 

2) Det kan være fordi disse folka skal være i den jobben i 45 år, og det tjener ingen at alle skal bryte ryggen og ødelegge helsa over å spa seg ihjel i løpet av 2 år.

 

3) Det er bedre om 5 mennesker jobber 60-80% av sin fulle kapasitet over veldig lang tid, og dermed har overskudd til å takle personlige kriser og lange arbeidsdager, enn at alle skal jobbe 100-150% av sin kapasitet helt til de er utkjørt og utbrent i løpet av 2-5 år og må gå på uføretrygd resten av livet.

 

Psykologisk og sosioøkonomisk stabilitet er mye viktigere enn å puste og pese seg gjennom budsjettet år etter år, og at panikk skal råde.

 

Jeg dømmer deg ikke for å misforstå, for jeg gjorde også det i lang tid. Hadde en sjef som jobbet på den måten, og jeg ble utbrent og fullstendig nedbrutt (dog i kombinasjon med et vanskelig familieliv). Jeg så andre lærlinger i mitt fag, som jobbet nettopp 60-80% av mitt tempo, og de står fremdeles i jobb i dag. Jeg prøvde meg i jobb i et større firma etter lærlingperiode og 2-3 år hos første arbeidsgiver. Jeg var helt uvant med måten de jobbet på, og "overpresterte", eller prøvde å være bedre enn andre, uten å være frekk med holdning selvfølgelig, dog det var visse der som ikke hadde særlig god holdning, men dog. Dermed ble jeg uglesett og fryst ut.

 

Det hører med til historien at jeg møtte på i en periode av 2-3 uker, en ca 60 år gammel sjef for et litt mindre byggefirma, som jeg jobbet sammen med i 2 dager, som hadde samme holdning som meg selv. De 2 dagene var som å komme hjem, et lyspunkt i hele karrieren, og da begynte jeg virkelig å forstå at min situasjon var unormal. Han sa alle de tingene som jeg tenkte. Fyren hadde hatt med seg 12 lærlinger i sin karriere, og alle hadde blitt byggmestre. Min sjef hadde hatt med seg 7 lærlinger, og ingen bestod prøvetiden fordi han var for vanskelig å jobbe sammen med.

 

Dette er forskjellen på kapitalisme/fritt marked og planøkonomi, eller kall det kommunisme, om du vil. Jeg kaller det planøkonomi, for dét er hele forskjellen. Alle mottar borgerlønn, og lever et normalt, godt og stabilt liv. De som har overskudd, kan jobbe ekstra og tjene mer penger, men ingen skal likevel ha store fordeler over andre. I stedet for at noen få skal få alt, og andre blir overkjørt og må leve med diagnoser og stempler som kanskje bare er løgn og stigmatisering.

 

Jeg er for borgerlønn, men også at folk skal kunne tjene mer hvis de jobber ekstra. Men veldig store forskjeller er unødvendig. Folk mister tilliten til autoritetene.

 

Dette med kjerneverdier, filosofi, doktrine, historie, økonomi og psykologi er ting vi burde lære om fra barneskolen av. Men det er viktigere å pugge algebra, diktanalyse og bibelen til kuene kommer hjem i 10 år i stedet.

 

Og nettopp derfor blir det massive misforståelser og friksjoner som vist i tråden her, og i resten av verden. De som har mest makt har gjerne ikke særlig mye psykologisk eller filosofisk innsikt. Ikke alle, i hvert fall, noen kanskje. Man har jo medie- og reklamesirkuset, som lever av å skape stigmatisering og misinformere, så det er ikke rart vi ikke lærer noe nyttig. Reklame er milliard, om ikke billionindustri.

 

Så det er et nyansert bilde. Men jeg tror heller på én samlet retning, balanse, så kan vi heller dryppe litt fritt marked inn imellom, i stedet for at vi skal rive fletta av hverandre og stikke albuen i ribbeina til hverandre for å komme ett hakk videre opp på karrierestigen. Bedre om alle jobber unisont og synkront, i hvert fall så mye som mulig.

 

Kapitalisme/fritt marked kan være en sterk kraft å bruke, hvis brukt riktig, men jeg mener det er uetisk at dét skal være den tilnærmet styrende kraft, sånn som det er i dag. Det skaper så mye friksjoner i samfunnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er helt overbevist om at "tankekontroll" har foregått opp gjennom historien. Men de siste 10-20 årene? Det er i så fall i minimal grad.

Vi har frihet til å gjøre nesten som vi vil. Vi har et internett som flyter over av informasjon, kunnskap og gode råd (såvel som dårlige). Det meste kan faktasjekkes. Er du så paranoid at du tror denne flyten av informasjon er kontrollert i så stor grad at det du får servert ikke stemmer, så kan du i veldig mange tilfeller utføre eksperimenter selv.

 

Den tiden hvor man fikk servert Radio og TV sendingen for seg, var begrenset til 1-2 riksdekkende aviser og 1-2 lokale og de bøkene det lokale biblioteket hadde i hyllene var det mye enklere å kontrollere nøyaktig hvilken type kunnskap store folkemasser kunne dra til seg. Den gang var det mye vanskeligere for vanlige folk å sjekke påstander opp mot andre kilder. Og konspirasjonsteoriene har endret seg deretter også.

 

Kan for eksempel en media gruppe som eier for eksempel VG, Dagbladet, TV2, TV3, Radio Norge og Twitter påvirke det politiske valgets nyanser? Ja. De kan velge å fremme flere saker som vinkler et parti eller dets meninger om en enkelt sak i positiv forstand ganske ofte, og en sjelden gang i blant melde om negative saker relatert til det partiet for å virke nøytral. Men som nevnt kan den vanlige mannen i gata sjekke opp mot flere nyhetsmeldere osv. Og hvor mange media grupper sitter med så stor påvirkelse i det hele tatt?

 

Grunnene til at USA ofte blir satt i et stort sett pent lys er mange, men jeg vil tro mye henger igjen fra den tiden hvor de sto for fryktelig mye av det som ble produsert på TV og meldt i media. I tillegg til at de faktisk er vår allierte, verdens desidert største militærmakt, så de fungerte litt som en storebror vi måtte være grei med. Og så slo "gresset er grønnere på andre siden" inn til en viss grad.

 

For å stille et spørsmål tilbake til trådstarter (og forsåvidt andre), på nøyaktig hvilke områder tror du interessegrupper eller myndigheter kan påvirke oss, og hvilke tanker har vanlige folk gjort seg som følge av denne "tankekontrollen" de siste 10-20 årene mener du? Husk at politiske løgner betyr ikke at folk flest ikke skjønner hva som foregår (se 9/11, Irak osv).

Lenke til kommentar

Religion kan være tankekontroll, korrekt. Men her er det også mange andre faktorer i spill, og jeg tviler på at paven og hans rompiser påvirker livene til en vanlig person i den vestlige verden. I den islamske verden blir dette riktignok brukt som tankekontroll i høyeste grad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Religion kan være tankekontroll, korrekt. Men her er det også mange andre faktorer i spill, og jeg tviler på at paven og hans rompiser påvirker livene til en vanlig person i den vestlige verden. I den islamske verden blir dette riktignok brukt som tankekontroll i høyeste grad.

 

I norge er vi ikke lenger spesielt religiøse så vi ser mindre av det, men ja paven påvirker livene til millioner av mennesker i aller høyeste grad.

 

Det er forøvrig ikke vanskelig å finne personer på dette forumet som er utsatt for det.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

 

...

Noe av det mest fornuftige jeg har lest her inne på en stund. Man ser stor forskjell når folk snakker kun med teori eller om de har livserfaring. Dessverre er det slik at man må leve noen år før denne kunnskapen blir "tilgjengelig". Jeg sa dette som en vits i svaret fordi vedkommende er konsekvent usaklig og bidrar ikke med noe annet en dårlig stemning.

 

Jeg vokste opp i et hjem hvor det ble stemt AP. Sosialismen stod høyt og jeg ble opplært til at man respekter andre mennesker. Man behandler andre som man vil bli behandlet selv, kan du si. Derimot gikk det ikke lang tid inn på 90-tallet før jeg gjorde de andre i husholdningen oppmerksom på at AP ikke var for arbeiderne lenger. Dette ble selvsagt ikke tatt spesielt godt i mot og jeg hadde mange diskusjoner hvor vi argumenterte våre sider av saken. Jeg var velsignet med besteforeldre som hadde en vanvittig tålmodighet og lot meg slippe til med mine meninger, selv om det gikk fullstendig på tvers av deres innen politikken. Utfordret jo deres livslange politiske tro og jeg vet hvilket ståsted de kom fra. Imidlertid så jeg noe som de ikke klarte se på den tiden; AP jobbet kun for at en liten elite skal ha alt av verdier og resten skal avfinne seg med de smulene som blir til overs. Det tok min bestefar ca. 15 år før han kom med følgende utsagn, noe jeg aldri trodde jeg skulle høre; "jeg liker ikke utviklingen i AP". Jeg så opp til han bestandig. Akkurat den dagen enda mer om mulig da han viste meg en av egenskapene en ekte mann har.

 

Selv stemte jeg AP i mange år fordi det var det beste av ondene. Siden har jeg vært innom Høyre innen jeg forstod at det spiller ingen rolle hvem man stemmer på. Vi har et system hvor troen blir kontrollert i fra Vatikanet (de har oppfunnet alle religioner inkl. Islam, Buddhisme, Hinduisme etc), finansene fra City of London anført av Rothschilds (hvilket også eier Norges Bank) og ikke minst Washington D.C  hvor de kontrollere forsvaret inkl. CIA, NATO etc. De norske politikerne har solgt oss ut ganske enkelt. Imidlertid er dette korthuset så skjørt at "slummen" er livredde for at befolkingen verden over skal finne ut av dette. 

 

I utgangspunktet er jeg ikke fremmed for tanken om borgerlønn og forstår prinsippet bak ideen. Imidlertid er det noen problemer med den som jeg tror vil frata enkeltindividet tanken om at de er ansvarlig for egne handlinger. Se dette ift. hvor mye medisiner som blir utskrevet og hvordan vi har mange med en helt annen bakgrunn i kultur (takk til deg som minnet meg på at man kan ordlegge seg bedre i enkelte sammenhenger, i en diskusjon via PM). Skal jeg sette dette litt på spissen må det bli via overvekt; hvorfor skal jeg betale for valgene til en annen person som pådrar seg livsstilssykdommer fordi vedkommende ikke klarer slutte spise søppel? Man blir ikke feit om man spiser et ordentlig kosthold og tar vare på sin egen kropp. Derimot setter man seg selv opp for et helvete senere i livet og man avkorter det sannsynligvis også. Her har man en situasjon hvor det å jobbe blir vanskelig eller umulig. Med kroniske sykdommer som følge av en livsstil har jeg ingen problemer med å forstå dette. Her mener jeg at man ikke kan skylde på mangel av kunnskap. Dette vet vi og det er foreldrene som setter listen for barna sine. Skal man se dette fra en annen vinkel og illusjonen om at det multikulturelle samfunnet er en berikelse, er det fullstendig skivebom. Ikke fordi at jeg ikke liker innvandrere. Utelukkende fordi vi har en helt annen kulturell bakgrunn og den kommer aldri til å forsvinne. Se bare hva denne muslimen fra Quatar forteller om arbeidsmoral, varer i knappe 5 minutter og forteller et par sannhetens ord:

https://www.youtube.com/watch?v=FKAnTraJS7E

 

Avslutningsvis vil jeg si at jeg er enig med deg. Vi skal dele like på godene. Strategien vår er noe forskjellig fra din. En ting er vi helt enige om; ingen skal behøve jobbe seg i hjel. Familien er det viktigste uansett. Videre "pensjonerer" man heller ikke eldre mennesker. Man lytter til de da livskunnskapen de besitter er helt essensiell. Både privat og forretningsmessig.

 

Kom på en ting helt til slutt. Bestefar sa aldri et skjevt ord om noen, men et unntak gjorde han. Så Dagsrevyen en kveld og en ung Jens Stoltenberg ble intervjuet. Da smalt det; "han liker jeg ikke. Han er for glatt". Alle vet hvilken karriere han har hatt til nå og hva han har foretatt seg på veien for å komme dit han er. 

 

For å stille et spørsmål tilbake til trådstarter (og forsåvidt andre), på nøyaktig hvilke områder tror du interessegrupper eller myndigheter kan påvirke oss, og hvilke tanker har vanlige folk gjort seg som følge av denne "tankekontrollen" de siste 10-20 årene mener du? Husk at politiske løgner betyr ikke at folk flest ikke skjønner hva som foregår (se 9/11, Irak osv).

Takk for et interessant bidrag! Vi har mye informasjon omkring dette, men det er ikke alt man kan legge ut da vi vil møte sanksjoner vi ikke er spesielt interessert i. Derimot er det en person det ligger mye informasjon i fra på YouTube. Dette er William "Bill" Cooper. Han ble dessverre myrdet av politiet i USA og dette kan dere finne mye informasjon om hvis dere søker. Han ble regelrett henrettet sammen med familien.

Det er et spørsmål jeg har stilt ved flere anledninger her inne som ingen vil svare på; "Når vil 3. verdenskrig bryte ut?". Dermed blir jeg nødt til å besvare mitt eget spørsmål. Den startet 9/11-2001. Vi har 3 regimer hvor Rothschilds enda ikke har kontroll over sentralbanken. Dette er Nord-Korea, Cuba og Iran. De to første kan de ta relativt lett om de vil. Problemet deres er Iran. Derfor ser du nå Paven på smisketur rundt om i islamske land hvor han slikker de religiøse lederne mellom skinkene. De er helt avhengig av at det kommer flere innvandrere til Europa, hvis ikke feiler planen. Dere kan se i USA hvor de allerede er godt i gang med å sette opp svarte mot hvite. Dette blir foretatt av Frimurerlosjen i USA hvor majoriteten av politikorpset er medlemmer. I Europa vil det bli hvite mot muslimer om vi ikke klarer stoppe tilstrømningen. Det som er synd er at de svarte og muslimene ikke forstår at de kun er brikker i et spill og aldri vil kunne vinne. Dette tillater ikke "slummen", men i prosessen vil utrolig mange hvite mennesker også gå tapt. Så for de som er innvandrerfiendtlige pga. av fargeforskjeller og hever hendene med at de tror at vi vinner; tar skammelig feil. Våre liv blir ofret slik at muslimene blir eliminert og "slummen" innfører marxist-kommunismen ideologi, hvilket er en totalitær stat. Med religiøs forankring i satanismen. For de som klarer se sammenhenger finner dere flere artikler her som bygger opp om påstanden; https://anarv.home.blog

 

Interessegruppene er interessant at du nevner; vi har kontaktet alle interesseorganisasjoner for motorinteresserte, NMK, KNA, NAF ja hele alfabetet (den lista er veldig lang og vi har kontaktet alle involverte i lands- og fylkesstyrer) om at klimarapporten er en bløff. Dette kan bevises og dokumenteres med fakta. Temperaturen fra 1945-1975 sank mens CO2-utslippet akselererte noe voldsomt. Derav er det beviselig at det er ingen korrelasjon mellom klimaendringer og CO2-utslipp. Ingen, absolutt ingen, av disse organisasjonene har kontaktet oss. Kanskje enda mer interessant er det at FrP heller ikke kontakter oss. De hevder allerede at klimaendringene ikke er skapt av mennesker selv uten bevis og har dermed dynamitt med informasjonen vi har overbringe dem, slik at de kan pulverisere debatten en gang for all. Til og med Frp Ungdom reagerer ikke. Hele landsstyret der er blitt kontaktet. Om enn mulig har vi ikke kommet til kirsebæret enda. Oljeselskapene besvarer heller ikke henvendelsene. Har spart akkurat denne lenge slik at alle de som har ropt ut om at AnArv er en gruppe som er farlige og kun sprer konspirasjonsteorier, virkelig må spise i seg sine ord nå. Dessverre har de helt rett i en ting. Det er en konspirasjon i mot verdens befolkning. Vi kan kun stoppe den om vi tar aktive valg.

 

Norge bruker 40 milliarder kroner hvert år på klimaforebyggende tiltak. Vi kontaktet de representative departementer og Pensjonistpartiet (alle lands- og fylkesrepresententer) om at disse midlene burde tilfalle landets minstepensjonister i stedet. Er ikke sikkert Rothschilds syntes det var noen spesielt god ide. Velger tro de heller ikke presenterte dette for dem da svaret nok var gitt på forhånd. På verdensbasis er det omtrent 100 Trillioner dollar i potten for globale selskaper. Da kan jeg fortelle at gjelden i USA er omtrent 22 Trillioner dollar til sammenligning. Om noen skulle tro vi eier oljefondet bør man revurdere den konklusjonen.

 

Denne tankekontrollen slik vi kjenner den i dag begynte vel rundt 1930-40. Man kan jo se hvor effektivt nazistene opererte i Tyskland med sin propagandamaskin. Måten de har angrepet dette på siden er ganske finurlig. De har jobbet veldig effektivt med underbevisstheten over et langt tidsrom, hvilket gjør dette mye vanskeligere for folk å oppdage. Aller viktigste var at de fikk kvinnene ut av hjemmet. Der fikk de lagt roten for at familiene ville bli splittet opp og de fikk tilgang på barna via barnehager. Viktig at man forstår at "slummen" er satanister og pedofile. De kunne aldri fått tilgang på barna uten at kvinnene ble flyttet ut av hjemmet for å jobbe.

 

Deretter kom 70-årene, hippietiden med Beatles & Rolling Stones bl.a. med LSD og hasj. 80-årene med pop og kokain. 90-årene med house og ecstacy. 2000-10 med rap & heroin. 2010-> elektromixed musikk og syntetisk dop. Min teori er at de forsøker skille generasjonene så mye som mulig, slik at dagens barn og unge ikke skal lytte til de eldre. Ettersom de har introdusert den virtuelle fantasiverdenen blir dette skillet bare enda større. Og dette er viktig for hvordan de vil forme neste generasjon. De skal ikke være mulig at barn og unge blir diagnostisert med angst eller depresjon. Dette er stadiet i livet man har aller mest energi og er fulle av liv. Man kan bare se hvor redde barn er. De demonstrerer mot miljøet. Noe de har ingen forutsetninger for å uttale seg om. Jeg forstår hvorfor de gjør dette, da de blir pumpet fulle med propaganda hver eneste dag om at det er vi, mennesket, som er skylden i problemene. Problemene som ikke eksisterer. De er ikke reelle. Og voksne er heller ikke skånet. Når vi nå i det landet hvor elektriske biler er minst egnet i hele verden og racer rundt i Teslaer, blir introdusert for at man ble bløffet om klimaet. Dermed har man en stor andel av godt voksne karer som har bitt på limpinnen fordi de egentlig ville ha en raskere bil, men av ulike årsaker ikke kunne kjøpe en to-seters Porsche, under flagget av å ta ansvar for miljøet. Disse må nå vise seg som menn og innrømme for alle i sin omgangskrets at de ble spilt fullstendig utover sidelinjen. Akkurat denne øvelsen er ikke lett og da velger mange i stedet forbli dørmatter for sine omgivelser, slik at de kan opprettholde fasaden om at kan alt, selv om de innerst inne vet at de kun bedrar seg og sine. 

 

Metoden med å regelrett drite ut hele eller deler av befolkningen er meget effektiv. Tar den den andelen med såkalt høyere utdannelse som målgruppe kan ikke denne metoden slå feil. Egoet er for stort og dermed vet man at denne gruppen heller vil for alt i verden fornekte sannheten. Se bare hvordan NASA klarer forlede store deler av befolkningen til å tro at vi skal til Mars med tegneserier som er av en slik karakter at jeg ikke kan begripe hvordan intelligente mennesker kjøper dette. Bare vent og se; Elon Musk kommer til å introdusere oss for aliens, slik at vi sammen må forene kreftene verden over under en regjering. Israels spacesjef bekreftet for live TV at vi aldri har landet på månen. Hva han glemte fortelle er at vi aldri heller kan lande der. Ettersom NASA mottar 55 millioner USD per dag, er det all grunn til at de kommer til kjøre dette løpet så langt de kan.  

 

Vi voksne blir indoktrinert via mainstream media. 90% av verdens medier eies av 6 store selskap. Hvor igjen de norske mediehusene henter sine utenlandske nyheter fra. Hvorvidt journalistene er kjøpt og betalt kan man undre seg over når man ser hvordan bl.a. Giske har blitt høvlet over av kvinnesiden i AP. Jeg har ikke mye til overs for mannen, men han fortjener ikke den behandlingen han har blitt utsatt for. Og den siste saken viste jo hvordan de hadde bevisst forsøkt sette han opp. At han er såpass dum at han ikke forstår dette har jeg nesten vanskelig for å tro. Siden Frimurerne krever offentlig ydmykelse av flere av sine medlemmer kan man tenke sine tanker. Har ingen beviser eller informasjon som støtter opp om dette, så her er det ren intuisjon fra min side. Uansett beviser det igjen at det konspireres i norsk politikk.

 

For barna og unge er situasjonen enda verre ettersom de er mye mer tilgjengelig enn voksne siden de bruker mye teknologi. Spesielt skummelt er det at de enda ikke har fullt ut utviklet en kritisk sans ordentlig, hvilket betyr at de kjøper inn i mye av det de blir presentert ovenfor. Disney og hva de serverer barna er et kapitel for seg selv. Om man synes det er merkelig at barna har mareritt om natten burde man virkelig sette seg inn i hva de faktisk ser på og ikke bare skru på Disney-kanalen. Det er en grunn til at de har laget en egen TV-kanal for barn. Monstere, hekser, unicorn og romvesner som programmerer barna fra tidlig alder. Man kan bare riste på hodet. Nå lager de eventyrfortellinger om homofile, lesbiske og transkjønnede som skal læres bort til barna. Det er ingenting i veien med at vi respekterer denne gruppen mennesker. Poenget er at det har ingenting i et pensum for barnehage- og skolebarn å gjøre. Det er 6500 genetiske forskjeller i mellom kvinner og menn. Ingen operasjon kan noen gang forandre dette. At man lærer barn ha respekt for alle andre mennesker betyr ikke det samme som at en liten gruppes ideologi skal tres nedover hodet til barn. Det kalles barnemisbruk!

 

De fleste som husker tilbake til ungdomsårene vet at dette var turbulente tider. På godt og vondt. De fleste av oss måtte lære oss tanke forskjellige situasjoner som har hjulpet oss senere. Nå derimot har de en annen utvei hvor de kan forsvinne inn i fantasiens verden. De har en av-bryter fra virkeligheten, hvilket jeg mistenker at mange benytter seg av. Kanskje derfor ser man mye sinne i sosiale medier for unge og kommunikasjonen dem i mellom. Var du stor i kjeften ansikt til ansikt noen år tilbake fikk du en ordentlig ørefik. Da måtte du stå opp for deg selv og kunne ikke vente til du kom hjem, hvor aggresjonen nå kan tas ut på keyboardet. Dette medfører at ungdommene mangler viktige egenskaper i hvordan man takler problemer og nedturer. Vil man lage en nasjon på velferd og med en høy selvmordsrate overtid, er dette resepten. Videre skaper man folk som ikke kan holde ut med en partner, da de ikke har utviklet ferdigheter for å løse krangler. Antar de fleste kan skrive under på at et parforhold ikke er bare solskinnsdager.

 

Og jeg glemte nesten skolesystemet. Vi lager idioter ut av genier. Om man skal ta en kortversjonen er den slik; man blir straffet for at man gjør feil, altså avgir et galt svar på en test e.l. I stedet for at man oppmuntrer til egen refleksjon og tankevirksomhet skal man inn i A4-formen hvor man sitter stille og gjentar hva læreren sier. Stiller man spørsmål blir man kategorisert som et problembarn. Kunne lese på NRK at en lærer var oppgitt over at mange elever fikk ideer fra YouTube om konspirasjonsteorier og de nektet for at man hadde landet på månen. Akkurat den dagen var det en gledes dag her i huset. Vi har faktisk barn som utfordrer autoriteter og ikke godtar forklaringer som "det bare er slik". Det viser at det fortsatt er håp og at vi kan bruke teknologien i mot dem. Nettopp derfor er det anklager om "Fake News" startet av Trump slik at de skal forsøke sensurere nettet. Spesielt via YouTube, Twitter og Facebook. Informasjonen kan lett spres og dette misliker "slummen" så sterkt, ettersom den har en boomerang-effekt de kanskje ikke hadde forventet seg. Erfaringsmessig kan man si at man feiler nemlig mer enn man lykkes, derfor er vi voksne ansvarlig for at de unge er utstyrt slik at de kan takle dette. Michael Jordan som har rekorden for flest poeng i NBA; ingen har bommet mer enn han.

 

Nå forsøker de bygge opp under motsetningene i mellom hvite og muslimer. Dette må vi ikke falle for. Det finnes løsninger for at de som er ankommet Europa kan dra hjem igjen uten bruk av tvang. Siden dette er en avledningsmanøver av hva som faktisk er viktig burde vi fokusere på ett par ting; stopp den økonomiske støtten til de globale firmaene. Kjøp lokalt og nasjonalt hvor det er mulig, gjerne direkte fra småprodusenter slik at man kan stoppe f.eks Coop, Rema 1000, Kiwi nasjonalt etc. Jo mer vi kan desentralisere makten i matvarekjeden jo bedre er det for oss, ettersom det er her de vil tvangsinnføre microchippingen. Bruk kontanter så ofte som mulig, slik at de ikke kan avskaffe dem. Forsvinner kontantene er vi solgt. Og bare husk at myndighetene ikke tenker på deg. Du må ta vare på deg og dine selv. Engasjer deg og finn ut av ting på egenhånd. Spre informasjonen til dem du bryr deg om. Avviser de den kan de ikke komme tilbake klage senere.

 

Informasjon er kunnskap.

Lenke til kommentar

Jeg er helt overbevist om at "tankekontroll" har foregått opp gjennom historien. Men de siste 10-20 årene? Det er i så fall i minimal grad.

Vi har frihet til å gjøre nesten som vi vil. Vi har et internett som flyter over av informasjon, kunnskap og gode råd (såvel som dårlige). Det meste kan faktasjekkes. Er du så paranoid at du tror denne flyten av informasjon er kontrollert i så stor grad at det du får servert ikke stemmer, så kan du i veldig mange tilfeller utføre eksperimenter selv.

 

Du har bedre muligheter til å oppsøke informasjon idag, men realiteten er at de fleste ikke gjør det og kan derfor bli påvirket av propaganda. I Norge så leser de fleste nordmenn VG, Dagbladet, Bergens Tiende og Aftenposten. Alle utenom Dagbladet er eid av Schibsted Norge AS, og alle sammen har omtrent samme meninger. På sosiale medier så lenker folk tilbake til de samme nettavisene. Dette gir dem en enorm makt til å drive tankekontroll, fordi vanlige folk oppsøker ikke alternative kilder.

 

Det er mulig å oppsøke alternative kilder, men da vil du fortsatt være under kontroll av amerikanske selskaper. Google og Facebook news gjør medier de liker mer synlige og videoer og innlegg som har "riktige" meninger blir promotert. Det var en leak (som du sikkert ikke har hørt om) for noen uker siden hvor det ble avslørt at facebook har en deboost funksjon som de bruker mot kontroversielle folk.

 

Før så hadde man bare NRK, men før pratet man mer. Hvis en person leste en nyhet så kunne han dele den med 10 - 20 folk som delte den videre. Idag ville han pratet med færre og de ville ikke delt den videre om den ikke kom fra de store norske avisene. Det var vanskelig for myndighetene å hindre at folk pratet om feil nyheter, og det er grunnen til at kommunistiske land brukte frykt til å få folk til å holde kjeft. Idag har man bedre kontroll over majoriteten av befolkningen, men dårligere kontroll over minoriteten som leser alternative medier. 

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Takk for et interessant bidrag! Vi har mye informasjon omkring dette, men det er ikke alt man kan legge ut da vi vil møte sanksjoner vi ikke er spesielt interessert i. Derimot er det en person det ligger mye informasjon i fra på YouTube. Dette er William "Bill" Cooper. Han ble dessverre myrdet av politiet i USA og dette kan dere finne mye informasjon om hvis dere søker. Han ble regelrett henrettet sammen med familien.

Det er et spørsmål jeg har stilt ved flere anledninger her inne som ingen vil svare på; "Når vil 3. verdenskrig bryte ut?". Dermed blir jeg nødt til å besvare mitt eget spørsmål. Den startet 9/11-2001. Vi har 3 regimer hvor Rothschilds enda ikke har kontroll over sentralbanken. Dette er Nord-Korea, Cuba og Iran. De to første kan de ta relativt lett om de vil. Problemet deres er Iran. Derfor ser du nå Paven på smisketur rundt om i islamske land hvor han slikker de religiøse lederne mellom skinkene. De er helt avhengig av at det kommer flere innvandrere til Europa, hvis ikke feiler planen. Dere kan se i USA hvor de allerede er godt i gang med å sette opp svarte mot hvite. Dette blir foretatt av Frimurerlosjen i USA hvor majoriteten av politikorpset er medlemmer. I Europa vil det bli hvite mot muslimer om vi ikke klarer stoppe tilstrømningen. Det som er synd er at de svarte og muslimene ikke forstår at de kun er brikker i et spill og aldri vil kunne vinne. Dette tillater ikke "slummen", men i prosessen vil utrolig mange hvite mennesker også gå tapt. Så for de som er innvandrerfiendtlige pga. av fargeforskjeller og hever hendene med at de tror at vi vinner; tar skammelig feil. Våre liv blir ofret slik at muslimene blir eliminert og "slummen" innfører marxist-kommunismen ideologi, hvilket er en totalitær stat. Med religiøs forankring i satanismen. For de som klarer se sammenhenger finner dere flere artikler her som bygger opp om påstanden; https://anarv.home.blog

 

Interessegruppene er interessant at du nevner; vi har kontaktet alle interesseorganisasjoner for motorinteresserte, NMK, KNA, NAF ja hele alfabetet (den lista er veldig lang og vi har kontaktet alle involverte i lands- og fylkesstyrer) om at klimarapporten er en bløff. Dette kan bevises og dokumenteres med fakta. Temperaturen fra 1945-1975 sank mens CO2-utslippet akselererte noe voldsomt. Derav er det beviselig at det er ingen korrelasjon mellom klimaendringer og CO2-utslipp. Ingen, absolutt ingen, av disse organisasjonene har kontaktet oss. Kanskje enda mer interessant er det at FrP heller ikke kontakter oss. De hevder allerede at klimaendringene ikke er skapt av mennesker selv uten bevis og har dermed dynamitt med informasjonen vi har overbringe dem, slik at de kan pulverisere debatten en gang for all. Til og med Frp Ungdom reagerer ikke. Hele landsstyret der er blitt kontaktet. Om enn mulig har vi ikke kommet til kirsebæret enda. Oljeselskapene besvarer heller ikke henvendelsene. Har spart akkurat denne lenge slik at alle de som har ropt ut om at AnArv er en gruppe som er farlige og kun sprer konspirasjonsteorier, virkelig må spise i seg sine ord nå. Dessverre har de helt rett i en ting. Det er en konspirasjon i mot verdens befolkning. Vi kan kun stoppe den om vi tar aktive valg.

 

Norge bruker 40 milliarder kroner hvert år på klimaforebyggende tiltak. Vi kontaktet de representative departementer og Pensjonistpartiet (alle lands- og fylkesrepresententer) om at disse midlene burde tilfalle landets minstepensjonister i stedet. Er ikke sikkert Rothschilds syntes det var noen spesielt god ide. Velger tro de heller ikke presenterte dette for dem da svaret nok var gitt på forhånd. På verdensbasis er det omtrent 100 Trillioner dollar i potten for globale selskaper. Da kan jeg fortelle at gjelden i USA er omtrent 22 Trillioner dollar til sammenligning. Om noen skulle tro vi eier oljefondet bør man revurdere den konklusjonen.

 

Denne tankekontrollen slik vi kjenner den i dag begynte vel rundt 1930-40. Man kan jo se hvor effektivt nazistene opererte i Tyskland med sin propagandamaskin. Måten de har angrepet dette på siden er ganske finurlig. De har jobbet veldig effektivt med underbevisstheten over et langt tidsrom, hvilket gjør dette mye vanskeligere for folk å oppdage. Aller viktigste var at de fikk kvinnene ut av hjemmet. Der fikk de lagt roten for at familiene ville bli splittet opp og de fikk tilgang på barna via barnehager. Viktig at man forstår at "slummen" er satanister og pedofile. De kunne aldri fått tilgang på barna uten at kvinnene ble flyttet ut av hjemmet for å jobbe.

 

Deretter kom 70-årene, hippietiden med Beatles & Rolling Stones bl.a. med LSD og hasj. 80-årene med pop og kokain. 90-årene med house og ecstacy. 2000-10 med rap & heroin. 2010-> elektromixed musikk og syntetisk dop. Min teori er at de forsøker skille generasjonene så mye som mulig, slik at dagens barn og unge ikke skal lytte til de eldre. Ettersom de har introdusert den virtuelle fantasiverdenen blir dette skillet bare enda større. Og dette er viktig for hvordan de vil forme neste generasjon. De skal ikke være mulig at barn og unge blir diagnostisert med angst eller depresjon. Dette er stadiet i livet man har aller mest energi og er fulle av liv. Man kan bare se hvor redde barn er. De demonstrerer mot miljøet. Noe de har ingen forutsetninger for å uttale seg om. Jeg forstår hvorfor de gjør dette, da de blir pumpet fulle med propaganda hver eneste dag om at det er vi, mennesket, som er skylden i problemene. Problemene som ikke eksisterer. De er ikke reelle. Og voksne er heller ikke skånet. Når vi nå i det landet hvor elektriske biler er minst egnet i hele verden og racer rundt i Teslaer, blir introdusert for at man ble bløffet om klimaet. Dermed har man en stor andel av godt voksne karer som har bitt på limpinnen fordi de egentlig ville ha en raskere bil, men av ulike årsaker ikke kunne kjøpe en to-seters Porsche, under flagget av å ta ansvar for miljøet. Disse må nå vise seg som menn og innrømme for alle i sin omgangskrets at de ble spilt fullstendig utover sidelinjen. Akkurat denne øvelsen er ikke lett og da velger mange i stedet forbli dørmatter for sine omgivelser, slik at de kan opprettholde fasaden om at kan alt, selv om de innerst inne vet at de kun bedrar seg og sine. 

 

Metoden med å regelrett drite ut hele eller deler av befolkningen er meget effektiv. Tar den den andelen med såkalt høyere utdannelse som målgruppe kan ikke denne metoden slå feil. Egoet er for stort og dermed vet man at denne gruppen heller vil for alt i verden fornekte sannheten. Se bare hvordan NASA klarer forlede store deler av befolkningen til å tro at vi skal til Mars med tegneserier som er av en slik karakter at jeg ikke kan begripe hvordan intelligente mennesker kjøper dette. Bare vent og se; Elon Musk kommer til å introdusere oss for aliens, slik at vi sammen må forene kreftene verden over under en regjering. Israels spacesjef bekreftet for live TV at vi aldri har landet på månen. Hva han glemte fortelle er at vi aldri heller kan lande der. Ettersom NASA mottar 55 millioner USD per dag, er det all grunn til at de kommer til kjøre dette løpet så langt de kan.  

 

Vi voksne blir indoktrinert via mainstream media. 90% av verdens medier eies av 6 store selskap. Hvor igjen de norske mediehusene henter sine utenlandske nyheter fra. Hvorvidt journalistene er kjøpt og betalt kan man undre seg over når man ser hvordan bl.a. Giske har blitt høvlet over av kvinnesiden i AP. Jeg har ikke mye til overs for mannen, men han fortjener ikke den behandlingen han har blitt utsatt for. Og den siste saken viste jo hvordan de hadde bevisst forsøkt sette han opp. At han er såpass dum at han ikke forstår dette har jeg nesten vanskelig for å tro. Siden Frimurerne krever offentlig ydmykelse av flere av sine medlemmer kan man tenke sine tanker. Har ingen beviser eller informasjon som støtter opp om dette, så her er det ren intuisjon fra min side. Uansett beviser det igjen at det konspireres i norsk politikk.

 

For barna og unge er situasjonen enda verre ettersom de er mye mer tilgjengelig enn voksne siden de bruker mye teknologi. Spesielt skummelt er det at de enda ikke har fullt ut utviklet en kritisk sans ordentlig, hvilket betyr at de kjøper inn i mye av det de blir presentert ovenfor. Disney og hva de serverer barna er et kapitel for seg selv. Om man synes det er merkelig at barna har mareritt om natten burde man virkelig sette seg inn i hva de faktisk ser på og ikke bare skru på Disney-kanalen. Det er en grunn til at de har laget en egen TV-kanal for barn. Monstere, hekser, unicorn og romvesner som programmerer barna fra tidlig alder. Man kan bare riste på hodet. Nå lager de eventyrfortellinger om homofile, lesbiske og transkjønnede som skal læres bort til barna. Det er ingenting i veien med at vi respekterer denne gruppen mennesker. Poenget er at det har ingenting i et pensum for barnehage- og skolebarn å gjøre. Det er 6500 genetiske forskjeller i mellom kvinner og menn. Ingen operasjon kan noen gang forandre dette. At man lærer barn ha respekt for alle andre mennesker betyr ikke det samme som at en liten gruppes ideologi skal tres nedover hodet til barn. Det kalles barnemisbruk!

 

De fleste som husker tilbake til ungdomsårene vet at dette var turbulente tider. På godt og vondt. De fleste av oss måtte lære oss tanke forskjellige situasjoner som har hjulpet oss senere. Nå derimot har de en annen utvei hvor de kan forsvinne inn i fantasiens verden. De har en av-bryter fra virkeligheten, hvilket jeg mistenker at mange benytter seg av. Kanskje derfor ser man mye sinne i sosiale medier for unge og kommunikasjonen dem i mellom. Var du stor i kjeften ansikt til ansikt noen år tilbake fikk du en ordentlig ørefik. Da måtte du stå opp for deg selv og kunne ikke vente til du kom hjem, hvor aggresjonen nå kan tas ut på keyboardet. Dette medfører at ungdommene mangler viktige egenskaper i hvordan man takler problemer og nedturer. Vil man lage en nasjon på velferd og med en høy selvmordsrate overtid, er dette resepten. Videre skaper man folk som ikke kan holde ut med en partner, da de ikke har utviklet ferdigheter for å løse krangler. Antar de fleste kan skrive under på at et parforhold ikke er bare solskinnsdager.

 

Og jeg glemte nesten skolesystemet. Vi lager idioter ut av genier. Om man skal ta en kortversjonen er den slik; man blir straffet for at man gjør feil, altså avgir et galt svar på en test e.l. I stedet for at man oppmuntrer til egen refleksjon og tankevirksomhet skal man inn i A4-formen hvor man sitter stille og gjentar hva læreren sier. Stiller man spørsmål blir man kategorisert som et problembarn. Kunne lese på NRK at en lærer var oppgitt over at mange elever fikk ideer fra YouTube om konspirasjonsteorier og de nektet for at man hadde landet på månen. Akkurat den dagen var det en gledes dag her i huset. Vi har faktisk barn som utfordrer autoriteter og ikke godtar forklaringer som "det bare er slik". Det viser at det fortsatt er håp og at vi kan bruke teknologien i mot dem. Nettopp derfor er det anklager om "Fake News" startet av Trump slik at de skal forsøke sensurere nettet. Spesielt via YouTube, Twitter og Facebook. Informasjonen kan lett spres og dette misliker "slummen" så sterkt, ettersom den har en boomerang-effekt de kanskje ikke hadde forventet seg. Erfaringsmessig kan man si at man feiler nemlig mer enn man lykkes, derfor er vi voksne ansvarlig for at de unge er utstyrt slik at de kan takle dette. Michael Jordan som har rekorden for flest poeng i NBA; ingen har bommet mer enn han.

 

Nå forsøker de bygge opp under motsetningene i mellom hvite og muslimer. Dette må vi ikke falle for. Det finnes løsninger for at de som er ankommet Europa kan dra hjem igjen uten bruk av tvang. Siden dette er en avledningsmanøver av hva som faktisk er viktig burde vi fokusere på ett par ting; stopp den økonomiske støtten til de globale firmaene. Kjøp lokalt og nasjonalt hvor det er mulig, gjerne direkte fra småprodusenter slik at man kan stoppe f.eks Coop, Rema 1000, Kiwi nasjonalt etc. Jo mer vi kan desentralisere makten i matvarekjeden jo bedre er det for oss, ettersom det er her de vil tvangsinnføre microchippingen. Bruk kontanter så ofte som mulig, slik at de ikke kan avskaffe dem. Forsvinner kontantene er vi solgt. Og bare husk at myndighetene ikke tenker på deg. Du må ta vare på deg og dine selv. Engasjer deg og finn ut av ting på egenhånd. Spre informasjonen til dem du bryr deg om. Avviser de den kan de ikke komme tilbake klage senere.

 

Informasjon er kunnskap.

 

 

Dette innlegget var litt for langt til at jeg kan argumentere for eller mot hvert enkelt punkt. Men det du snakker om her involverer titusenvis av mennesker. Jeg tror ikke at samtlige av disse hadde klart å holde kjeft om det.

 

Myndighetene tenker på meg og de fleste andre også. Det er i deres beste interesse at folk får helsehjelp, utdanning, kapital, muligheter, arbeid osv. Staten tjener mer, folket får mer, de rike blir rikere, vi lever lengre, kan reise hvor vi vil, nyte kunst av eget valg, kjøpe teknologi som gjør livet bedre, utvikle teknologi som gjør livet bedre, osv osv. Alle vinner. Noen vinner riktignok mer enn andre, men det er ikke som følge av en mega-konspirasjon.

 

Når det gjelder klima stoler jeg heller på den voldsomt overveldende majoriteten av forskere som er enig i at det er klimaendringer, og at det blir akselerert av mennesker. Informasjonen de har brukt til å komme til en slik konklusjon ligger tilgjengelig på nett. Eventuelt kan du ta deg en tur rundt og sette opp målere selv.

 

Jeg er i hvertfall en fri mann. Jeg kan gjøre nøyaktig det jeg ønsker så fremt jeg ikke bryter straffelovene. Vel, faktisk så kan jeg det også, men da må jeg ta konsekvensene av det. Folk flest er "låst" til det kapitalistiske system, men det er fordi det er det beste alternativet vi har kommet opp med så langt. Du kan velge å bo i skogen eller flytte til et kommunistisk land om du vil. Det er ingen gruppe mennesker som påvirker mine valg og meninger i deres spesifikke interesse. Noen legger kanskje ikke frem all informasjonen de burde, men det er ikke tankekontroll.

 

Helt ærlig høres du eller dere ganske så sprø ut hvis dere tror titusenvis av mennesker i alle lag i samfunnet sitter på tidenes hemmelighet, og klarer å kontrollere milliarder av mennesker til å gjøre som de ønsker uten å bli oppdaget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette innlegget var litt for langt til at jeg kan argumentere for eller mot hvert enkelt punkt. Men det du snakker om her involverer titusenvis av mennesker. Jeg tror ikke at samtlige av disse hadde klart å holde kjeft om det.

 

Intervjuet her blir gjort av en ateist Dr. Kathrine Horton og objektet er Kevin Annett. Det er dessverre noe langdrygt, 55m. Imidlertid mottar du informasjonen fra noen som ikke kan beskyldes for at de har en kristen agenda, slik som det gjerne blir hentydet ovenfor meg.

 

Om du virkelig tror politikerne i Norge har noe de skulle sagt tar du fullstendig feil. De som styrer Norge kontrollerer også Norges Bank. Vi ble solgt som slaver i 1931 (mener det er da avtalen ble inngått) for fri kreditt mot arbeidskraften. Og ja; det er mange, mange flere enn de titusenvis av menneskene du tror skal til. Er du allikevel fri slik du hevder?

 

Lenke til kommentar

Helt ærlig høres du eller dere ganske så sprø ut hvis dere tror titusenvis av mennesker i alle lag i samfunnet sitter på tidenes hemmelighet, og klarer å kontrollere milliarder av mennesker til å gjøre som de ønsker uten å bli oppdaget.

 

Dette viser hvilke enorme kostnader EU påfører samfunnet. De er i ferd med å bli oppdaget av hele befolkningen og dermed ser du at de narsissistiske sosiopatene begynner blir desperate, både i EU og her hjemme i Norge. For vi er mange, mange, mange flere enn dem og det gjør at de er redde. Fryktelig redde!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...