Gå til innhold

Norge er slagmarken i Battlefield Vs battle royale-kart


Anbefalte innlegg

Så når du har sagt ditt sier du det OT og gigger ikke mer.

 

Narvik er ikke basert på Narvik, det er en generisk by som kan minne litt om Norge.

 

For å lage et norsk brett i BFV, har du fjell ,snø og kanskje noen hus som ser ut som norske hus, det er det.

Behøver ikke være 100% tro, men disse brettene enten de er "norge" eller "nederland" lingner vedlig lite på norge eller nederland.

Du kan like gjerne si at snø brettene i Battlefront er norge, Hoth var filmet på Hardanger vidda. Så Hoth brettene i battlefront er like norske som de i BFV, eneste forskjellen er noen "norske hus" og tydeligvis norske flag.

At du gidder ? Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Meh. Aldri noe kjøp fra meg. EA søppel holder jeg meg langt vekk fra.

Sier du det?! :p :P :p :P :p

Ser ikke ut som han klarer å holde seg unna ea i det hele tatt, han er jo inne på alle artikler om dem.

Sant nok. Klarer ikke holde meg unna artikler osv om EA. Må jo ha noe å le av i løpet av dagen også. Er jo som oftest hysterisk morsomt når det omhandler alle fuck ups som skjer (og det skjer ofte med EA!)

 

Let's all laugh at an industry that never learns anything, tee hee hee.

Om det virker så er det ikke noen grunn til å fikse det.

De tjente 5,15 milliarder dollar sist år. Som er opp ganske mye fra 2017...

Syntes det er interessant at folk blir så hårsåre fordi jeg ytrer min egen mening om EA og deres uferdige produkter. Om folk liker EA, spillene deres og holdningene de har ovenfor forbrukerene, så kudos til dere, men jeg følerheller for å bruke pengene mine der de er fortjent.

 

Det virker nå, ja. Men det kommer ikke til å vare i lengden. Flere og flere kunder får nok av EA og deres foretningsmodell. Slik de holder på nå, samme som Activision, er ikke bærekraftig i lengden og den prisen betaler vi og utviklere for.

 

God helg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ikke Norge brettet er i. Men et snø brett de kaller for Norge.

ER Norsk flagget hengende på huset i begynnelsen av traileren. Er også kun Norge som har en slik bebyggelse og landskap.

Endret av mrpc
Lenke til kommentar

ER Norsk flagget hengende på huset i begynnelsen av traileren. Er også kun Norge som har en slik bebyggelse og landskap.

 

Kunne like gjerne være Alaksa, Sverige, Finland, Canada, deler av USA, deler av Russland. 

Å stappe et par "norske" hus der med et norsk flag gjør det ikke til norge.

Men folk har vist ikke høye krav til en av verdens største utviklere med en av verdens beste spill motorer, generisk er bra nok.

Multiplayer kart har vist ikke kommer langt siden 1998, der man lage vage kart svakt inspirert av ting. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Meh. Aldri noe kjøp fra meg. EA søppel holder jeg meg langt vekk fra.

Sier du det?! :p :P :p :P :p

Ser ikke ut som han klarer å holde seg unna ea i det hele tatt, han er jo inne på alle artikler om dem.

Sant nok. Klarer ikke holde meg unna artikler osv om EA. Må jo ha noe å le av i løpet av dagen også. Er jo som oftest hysterisk morsomt når det omhandler alle fuck ups som skjer (og det skjer ofte med EA!)

 

Let's all laugh at an industry that never learns anything, tee hee hee.

Om det virker så er det ikke noen grunn til å fikse det.

De tjente 5,15 milliarder dollar sist år. Som er opp ganske mye fra 2017...

Syntes det er interessant at folk blir så hårsåre fordi jeg ytrer min egen mening om EA og deres uferdige produkter. Om folk liker EA, spillene deres og holdningene de har ovenfor forbrukerene, så kudos til dere, men jeg følerheller for å bruke pengene mine der de er fortjent.

 

Det virker nå, ja. Men det kommer ikke til å vare i lengden. Flere og flere kunder får nok av EA og deres foretningsmodell. Slik de holder på nå, samme som Activision, er ikke bærekraftig i lengden og den prisen betaler vi og utviklere for.

 

God helg!

Hårsåre? Det er det vel strengt tatt du som er?

Du kommenterer hvert eneste innlegg om ea spill med akkurat samme kommentaren om og om igjen.

Det er ganske nært trolling det.

 

Flere og flere får nok? Er det derfor inntektene stiger og stiger hvert år?

Lenke til kommentar

 

Er vel ikke Norge brettet er i. Men et snø brett de kaller for Norge.

Um, jo, det er satt til Norge, slik Narvik var.. Vet ikke helt hvorfor du påstår noe annet?

Så det er en Norway town, i Disney world?

Jeg spilte singelplayeren og Rjukan så ikke ut som Rjukan.

Jeg spilte et multiplayer brett basert på Holland. Og det er ikke sånn det ser ut der.

Dette handler jo om at de setter det til miljøene, altså at f.eks Arras er en liten fransk by, Narvik faktisk er basert på byen Narvik under krigen osv. Ser ikke helt hvor du vil hen med dette..

 

Påstår du at bare fordi de ikke gjenskaper byene i spillet 100% slik som de er i virkeligheten, så kan det ikke kalles for Narvik eller ikke? Det er jo DICE som har den kreative rollen her, ikke du eller jeg.

 

Bare for å gjøre det klinkende klart: for å gjenskape en by i et spill krever det ekstremt mye arbeid. Bare kartene vi allerede har tar rundt 1,5 år å lage. Så kan du se for deg hvor lang tid det ville tatt dem for å gjenskape en by.

 

Forøvrig så er dette veldig OT nå at jeg tenker vi kan sette en strek over dette.

Nei, hvorfor sette en strek over virkeligheten.

Leste en plass at en skole bruker BF5 til undervisning, synes virkelig synd på de som får feil oppfatning av andre verdens krig i Norge.

 

Man kjenner seg igjen på enkelte plasser, spesielt når det gjelder noen av de historiske bygningene og fjellene, selv om det ikke er puttet på rett plass.

Selv om jeg har hatt stor interesse av andre verdens krig i hjembyen, er ikke det dermed sagt at EA har overbevist meg. Langt i fra!

 

Og det var ingen kvinner som slåss aktiv under andre verdens krig.

Det er ikke noe diskutere engang. Så det kan vi sette en strek over.

Endret av Soles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, hvorfor sette en strek over virkeligheten.

Leste en plass at en skole bruker BF5 til undervisning, synes virkelig synd på de som får feil oppfatning av andre verdens krig i Norge.

 

Man kjenner seg igjen på enkelte plasser, spesielt når det gjelder noen av de historiske bygningene og fjellene, selv om det ikke er puttet på rett plass.

Selv om jeg har hatt stor interesse av andre verdens krig i hjembyen, er ikke det dermed sagt at EA har overbevist meg. Langt i fra!

 

Og det var ingen kvinner som slåss aktiv under andre verdens krig.

Det er ikke noe diskutere engang. Så det kan vi sette en strek over.

 

Nå igjen, så blusser denne idiotiske diskusjonen opp igjen. 

 

Lyudmila Pavlichenko personen med flest drepte ved bruk av skarpskyter rifle under 2. verdenskrig på sovjetisk side var en kvinne. Hun drepte 309 personer. 
 

Jeg har ikke så mye info om kvinner under de allierte, men tyskerne bruke ofte kvinner og, men i mer "beskyttede" roller som f.eks ved kanoner o.l., samt, selvsagt under produksjon av våpen o.l., det samme kan sies om de allierte. 

 

Så den påstanden din, uansett hvor mange kvinner det er i dette spillet, som jeg atter en gang må presisere er et spill, faller på sin egen urimelighet. Det var kvinner under krigen, og du har ikke bevis for å kunne dokumentere det motsatte, da det ikke finnes bevis som tyder på at det ikke var noen kvinner ved fronten. Selvsagt var det kvinner ved fronten. 

 

Men nå har jeg sagt mer, da dette som sagt er en avsporing av denne diskusjonstråden. Som jeg sa innledningsvis er denne diskusjonen OT da denne tråden handler om at det kommer en BR-modus i BF5, og at kartet er basert på Norge, eller som sagt, SATT til Norge. Hvor mye du og Gunfreak protesterer på at det ikke er satt til Norge, får være deres sak. 

 

Det er som sagt DICE som har den kreative friheten til å lage spillet, og de må de for fader meg få lov til. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Å si at kvinner ikke sloss under ww2 er som å si at jorda er flat :)

 

Har du hørt om SOE? Churchills hemmelige agenter. De hadde omkring 60 damer BAK fronten. Om ikke det er å sloss aktivt... ;)

 

Du hadde britiske kvinner bak fiendens linjer i Frankrike.

Du hadde franske kvinner.

Tyske kvinner.

Nederland hadde også kvinner.

Samme med Italia.

Norge hadde også en del.

For ikke å nevne alle kvinnene i Afrika.

 

Det var vel også en god del kvinnelige piloter som ble skutt ned under krigen.

Lenke til kommentar

Så når du har sagt ditt sier du det OT og gigger ikke mer.

 

Narvik er ikke basert på Narvik, det er en generisk by som kan minne litt om Norge. 

 

For å lage et norsk brett i BFV, har du fjell ,snø og kanskje noen hus som ser ut som norske hus, det er det. 

Behøver ikke være 100% tro, men disse brettene enten de er "norge" eller "nederland" lingner vedlig lite på norge eller nederland.

Du kan like gjerne si at snø brettene i Battlefront er norge, Hoth var filmet på Hardanger vidda. Så Hoth brettene i battlefront er like norske som de i BFV, eneste forskjellen er noen "norske hus" og tydeligvis norske flag. 

Nå heter kartet Halvøy da...

nagef01gnwm21.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...