Gå til innhold

Norge er slagmarken i Battlefield Vs battle royale-kart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter til det kommer to tre til dlc'er før jeg forsetter på dette spillet. Ble fort kjedelig med så få kart som er

 

Hellas dlc skal komme omtrent samtidig med battle royale, og da får man litt ekstra innhold.

Det kom jo nylig et nytt kart også.

Lenke til kommentar

Nei men se på byggestilen på huset da

Så det er en Norway town, i Disney world?

Jeg spilte singelplayeren og Rjukan så ikke ut som Rjukan.

Jeg spilte et multiplayer brett basert på Holland. Og det er ikke sånn det ser ut der.

 

Man kan kanskje si "inspirert av" men det er ikke Norge eller Nederland.

Det er generiske kart, løst basert på noen land.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er vel ikke Norge brettet er i. Men et snø brett de kaller for Norge.

 

Um, jo, det er satt til Norge, slik Narvik var.. Vet ikke helt hvorfor du påstår noe annet? 

 

Så det er en Norway town, i Disney world?

Jeg spilte singelplayeren og Rjukan så ikke ut som Rjukan.

Jeg spilte et multiplayer brett basert på Holland. Og det er ikke sånn det ser ut der.

 

Dette handler jo om at de setter det til miljøene, altså at f.eks Arras er en liten fransk by, Narvik faktisk er basert på byen Narvik under krigen osv. Ser ikke helt hvor du vil hen med dette..

 

Påstår du at bare fordi de ikke gjenskaper byene i spillet 100% slik som de er i virkeligheten, så kan det ikke kalles for Narvik eller ikke? Det er jo DICE som har den kreative rollen her, ikke du eller jeg. 

 

Bare for å gjøre det klinkende klart: for å gjenskape en by i et spill krever det ekstremt mye arbeid. Bare kartene vi allerede har tar rundt 1,5 år å lage. Så kan du se for deg hvor lang tid det ville tatt dem for å gjenskape en by. 

 

Forøvrig så er dette veldig OT nå at jeg tenker vi kan sette en strek over dette. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Dette så jo egentlig ganske gøy og fristende ut! Mulig det var denne "formen" av spillet de prøvde å gi et glimt av i den katastrofale anonseringstraileren. Dette virker jo som en spillmodus der en mer "jalla" tilnærming passer ganske greit, og til og med kan bidra til å styrke opplevelsen. Spent på dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Meh. Aldri noe kjøp fra meg. EA søppel holder jeg meg langt vekk fra.

Sier du det?! :p :P :p :P :p

Ser ikke ut som han klarer å holde seg unna ea i det hele tatt, han er jo inne på alle artikler om dem.

Sant nok. Klarer ikke holde meg unna artikler osv om EA. Må jo ha noe å le av i løpet av dagen også. Er jo som oftest hysterisk morsomt når det omhandler alle fuck ups som skjer (og det skjer ofte med EA!)

 

Let's all laugh at an industry that never learns anything, tee hee hee.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Meh. Aldri noe kjøp fra meg. EA søppel holder jeg meg langt vekk fra.

Sier du det?! :p :P :p :P :p

Ser ikke ut som han klarer å holde seg unna ea i det hele tatt, han er jo inne på alle artikler om dem.

Sant nok. Klarer ikke holde meg unna artikler osv om EA. Må jo ha noe å le av i løpet av dagen også. Er jo som oftest hysterisk morsomt når det omhandler alle fuck ups som skjer (og det skjer ofte med EA!)

 

Let's all laugh at an industry that never learns anything, tee hee hee.

Om det virker så er det ikke noen grunn til å fikse det.

De tjente 5,15 milliarder dollar sist år. Som er opp ganske mye fra 2017...

Lenke til kommentar

Um, jo, det er satt til Norge, slik Narvik var.. Vet ikke helt hvorfor du påstår noe annet? 

 

 

Dette handler jo om at de setter det til miljøene, altså at f.eks Arras er en liten fransk by, Narvik faktisk er basert på byen Narvik under krigen osv. Ser ikke helt hvor du vil hen med dette..

 

Påstår du at bare fordi de ikke gjenskaper byene i spillet 100% slik som de er i virkeligheten, så kan det ikke kalles for Narvik eller ikke? Det er jo DICE som har den kreative rollen her, ikke du eller jeg. 

 

Bare for å gjøre det klinkende klart: for å gjenskape en by i et spill krever det ekstremt mye arbeid. Bare kartene vi allerede har tar rundt 1,5 år å lage. Så kan du se for deg hvor lang tid det ville tatt dem for å gjenskape en by. 

 

Forøvrig så er dette veldig OT nå at jeg tenker vi kan sette en strek over dette. 

 

Så når du har sagt ditt sier du det OT og gigger ikke mer.

 

Narvik er ikke basert på Narvik, det er en generisk by som kan minne litt om Norge. 

 

For å lage et norsk brett i BFV, har du fjell ,snø og kanskje noen hus som ser ut som norske hus, det er det. 

Behøver ikke være 100% tro, men disse brettene enten de er "norge" eller "nederland" lingner vedlig lite på norge eller nederland.

Du kan like gjerne si at snø brettene i Battlefront er norge, Hoth var filmet på Hardanger vidda. Så Hoth brettene i battlefront er like norske som de i BFV, eneste forskjellen er noen "norske hus" og tydeligvis norske flag. 

Lenke til kommentar

Nå er Narvik kartet i battlefield v ganske likt Narvik i virkeligheten (slik Narvik så ut under annen verdenskrig)

 

Vet ikke med deg, men jeg bor rett ved Narvik...

 

Det er ikke et 1:1 kart, slik battlefront kartene er, men det er helt klart Narvik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...