Gå til innhold

Lipton har endret isteoppskriften?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt iste (sitron) for tredje gang nå fra to ulike butikker, og det smaker og lukter kvalmende. Er ganske forbannet da dette er den enesten drikken jeg nyter (jeg drikker ikke alkohol eller brus eller annet med kullsyre).

Noen andre som har merket en endring i hvordan det smaker?

 

Snakker du om posene du blander ut?

 

Jeg har ikke merket noe forskjell i smak på den da jeg kjøpte dem fra min lokale kiwi butikk, men det er lang holdbarhet så kan tenkes at de ikke har fått noen av de nye enda, er ikke det som selger mest ser jeg.

 

Selv har jeg ikke kjøpt noe Lipton iste på flaske på mange år.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Snakker du om posene du blander ut?

 

Jeg har ikke merket noe forskjell i smak på den da jeg kjøpte dem fra min lokale kiwi butikk, men det er lang holdbarhet så kan tenkes at de ikke har fått noen av de nye enda, er ikke det som selger mest ser jeg.

 

Selv har jeg ikke kjøpt noe Lipton iste på flaske på mange år.

 

Ja, de i poser. Jeg har senere lagt merke til at det står "less sugar" på dem.

Lenke til kommentar

Går vel an å mekke det selv. Svart te (eller grønn) får man rimelig. La det trekke, og smaktilsett med sukker og noe som gir de smakene du ønsker i tillegg. Kan være alt fra aromaer til ordentlig saft av noe. Det er jo så mange smakvarianter av iste.

 

Sett så i kjøleskap med en lokk eller en sånn matfoliefilm over slik at luktene i kjøleskapet ikke smitter over i drikken.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...