Gå til innhold

Anthem-feil gjør at spillere gjør mer skade ved å ha på seg dårligere utstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ingen ende ta alle disse bugs'a i Anthem. Jeg var SUPER hyped på dette spillet og har så langt lagt ned 100 timer. Så kan man jo kanskje si at har fått valuta for pengene, men de siste 50 timene var mer for å se om dette var noe å satse på. På nåværende tidspunkt, bare tull å fortsette.

 

Det har ekstremt bra potensiale men da snakker vi om ett års tid minst. Det er såpass mye QOL som mangler og dårlig skallinger, loot osv at dette er bare frustrerende. Men, det var artig en stund. :)

Lenke til kommentar

Koser meg med Anthem innimellom Destiny 2 og The Division 2 spillingen. Men utrolig mye irriterende feil. Mange ganger er jeg i slutten på et oppdrag så får jeg serverfeil og blir satt ut i menyen. Sinnsykt irriterende.

Har også fått valuta for pengene siden det har gitt meg timer med underholdning, og det kommer til å gi meg mange mer. Men tar kanskje en pause til de får orden på sakene.

Lenke til kommentar

På samme måte som at for 170 år siden var det Repulikanerne som frigorde slavene og var liberale, og i dag er facister.

Bare fordi navent er det samme betyr ikke at det er samme folka bak navnet.

Det er vel ikke helt det samme. Du sammenligner en endring over 170 år med ett selskap som har levert gode titler dette tiåret. Endret av Kron
Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt det samme. Du sammenligner en endring over 170 år med ett selskap som har levert gode titler dette tiåret.

 

Det var bare for å bevise at et navn ikke betryr en dritt, det er ingen igjen eller nesten igjen i gjen i Bioware som lagde KOTOR, dragon age 1, eller til og med ME3. 

Så hvorfor skulle et navn ha noe å si? 

Om jeg kjøper en pc og kaller den Odd, så bytter jeg ut alle deler med dårligere deler bortsett fra kabinetet, så heter pcen fremdeles Odd, men jeg kan ikke forvente like bra utyelse fra det. 

Lenke til kommentar

Spilt i 6 dager nå. Spillet er avinnstallert og pengene krevd refundert. Makan til makkaverk har jeg aldri vært borti før... Krasjer, glitcher, detter utenfor brettet, skade henger ikke på greip, ekstremt gjentagenede.

 

Nei fytti rakkern for et møkka spill. Skulle vært straff å slippe noe så uferdig. Også er ikke engang spillet når det funker bra!!! hva pokker!

Lenke til kommentar

Spilt i 6 dager nå. Spillet er avinnstallert og pengene krevd refundert. Makan til makkaverk har jeg aldri vært borti før... Krasjer, glitcher, detter utenfor brettet, skade henger ikke på greip, ekstremt gjentagenede.

 

Nei fytti rakkern for et møkka spill. Skulle vært straff å slippe noe så uferdig. Også er ikke engang spillet når det funker bra!!! hva pokker!

 

Om du ikke liker det når det fungerer så er nok ikke dette sjangeren din.

Lenke til kommentar

 

Spilt i 6 dager nå. Spillet er avinnstallert og pengene krevd refundert. Makan til makkaverk har jeg aldri vært borti før... Krasjer, glitcher, detter utenfor brettet, skade henger ikke på greip, ekstremt gjentagenede.

 

Nei fytti rakkern for et møkka spill. Skulle vært straff å slippe noe så uferdig. Også er ikke engang spillet når det funker bra!!! hva pokker!

 

Om du ikke liker det når det fungerer så er nok ikke dette sjangeren din.

Lykke til med å få pengene igjen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du ikke liker det når det fungerer så er nok ikke dette sjangeren din.

For noe vas. Anthem er en skam for sin sjanger. Da spiller det ingen rolle om du er heldig å unngår bugs når du spiller. Det er fortsatt ett makkverk av ett spill. Liker du denne sjangeren? Spill Warframe. Ett eldre spill men f2p. 100 ganger bedre.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

 

Om du ikke liker det når det fungerer så er nok ikke dette sjangeren din.

For noe vas. Anthem er en skam for sin sjanger. Da spiller det ingen rolle om du er heldig å unngår bugs når du spiller. Det er fortsatt ett makkverk av ett spill. Liker du denne sjangeren? Spill Warframe. Ett eldre spill men f2p. 100 ganger bedre.

Det er for øyeblikket hvor mange spill i sjangeren?

De mest kjente er destiny, the division, anthem og Borderlands.

 

Warframe, et spill kun for de spesielt interesserte, er et unntak innen sjangeren.

 

Om du liker at spill skal være så lite brukervennlige som mulig, ta alt for lang tid, etc, så passer Warframe godt.

Men sammenlignet med de fleste spillene i sjangeren, og spillene de aller fleste vil ha i sjangeren, så blir det ikke rett.

 

Bare se de første trailerne til destiny, Devision og anthem. Det er spillet de aller fleste ønsker seg.

World of warcraft med skytevåpen, ikke eve online.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis man seriøst mener at Anthem, pr nå, er verdt pengene, så er man særdeles rammet av Stockholm-syndromet! Forsvarer du Anthem på dette tidspunktet så er du også han som mener at Egon har den beste maten...

 

Bra du kan svare for oss andre hva vi liker og hva som er verdt pengene våre. Jeg kjøpte Anthem etter at reviews var ute så jeg visste hva jeg gikk til. Men jeg elsker denne sjangeren. Division, Destiny og nå også Anthem. 700 kroner er et piss i havet. Gir det meg 20 timers underholdning så er det verdt det. Ta en film på blu-ray som koster 179 kroner for 1.5 timers underholdning. Nei det prates ikke om..

Spillet er langt fra perfekt og ikke verdt mer enn 6/10 i nåværende stadie. Likevel er det gøy å spille og da særlig med venner. Men det er ikke det spillet jeg spiller mest, for mye bugs enda. Men det blir bedre

Men ta å svelg ordene dine hvertfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svelger ingenting jeg, for vi er tydeligvis enig om at spillet ikke er bra slik som det fremstår nå!

Vi har tydeligvis nogenlunde samme smak i spill for jeg har spilt, og likt, både Division og Destiny, og jeg hadde månedskort på hypetoget til Anthem. Du mener det er 6/10 nå, jeg mener det er 2/10.

Holdningen du legger for dagen gjør at spillutviklere kan fortsette med den trenden vi ser, at spill slippes mer og mer uferdig og at det kan fikses etter slipp. Både Divison og Destiny hadde problemer ved slipp, men ikke i nærheten av den katastrofen Anthem er pr nå.

 

Jeg håper virkelig at Anthem kan bli et bra spill, men jeg ser det bare ikke akkurat nå...

 

Edit: Anthem har gått i den samme fella som Diablo 3 gjorde da det kom ut. Håpet er at de kan fikse det med noe tilsvarende som skjedde med D3!

Endret av Rookie_NO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...