Gå til innhold

Kim Jong-Un dør og du blir den nye lederen for NK


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åpne grensene, åpne for handel med andre land, avskaff diktaturet og innføre parlamentarisme hvor jeg blir selvutnevnt statsminister. Starte et høyrerettet frigjøringsparti som jeg leder i regjeringen. Avslutte alt som heter krig med sør-Korea, og åpne for samarbeid og kanskje sammenlslåing etterhvert. Alle familiemedlemmene til Kim-jong-un og alle øverste politiske ledere tas i varetekt, og må gjennom rettsaker før deres skjebne avgjøres.

Lenke til kommentar

Dessuten ville jeg ha invitert inn alle de store internasjonale fredsbevarende organisasjonene som skaper lykke og harmoni: Apple, Samsung, Coca Cola, Pepsi, Burger KIng og MacDonalds

Hvorfor åpne opp for konkurranse?

 

Du inviterer bare den som kan bestikke deg med mest penger, og lar dem få monopol. Deretter fortsetter du å motta bestikkelser under trussel av å gi tillatelse til deres konkurrenter å entre markedet. Det er slik politikkerne gjør på Filippinene, Asias mest korrupte land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor åpne opp for konkurranse?

 

Du inviterer bare den som kan bestikke deg med mest penger, og lar dem få monopol. Deretter fortsetter du å motta bestikkelser under trussel av å gi tillatelse til deres konkurrenter å entre markedet. Det er slik politikkerne gjør på Filippinene, Asias mest korrupte land.

Da går burger-avtalen til MacDonalds, offisielt fordi du får en dorull som gave til Happy Meal. Jeg vil tross alt det beste for mitt folk.

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg blir kommunist med en gang, Siden de allerede er vant til enkle kår så ville jeg prøvd og beholde det noe likt ved at det ikke brukes så mye energi osv, 

 

Vill at landet skal være selvforsynt med mat og at statlige bedrifter produserer maten, råvarer blir levert av befolkningen som i høyest mulig grad skal få like mye land og dyr og jobbe utifra, Flate priser på det som blir levert inn til produksjon av mat slik at folk tjener noenlunde likt, da vil det hvertfall bety at de som er "rike" har arbeidet mer og levert mer.

 

Helsevesen/system som Norge

 

Litt samme system som det var i noen steder i USA, Du jobber for et firma(staten) og handler hos samme firma(Staten), men på en såpass stor skala at det omfatter hele landet

 

Folk skal idealisere det og være tilfreds å at de har det de trenger og ikke ha visjoner om Penthouse leiligheter, luksuriøse eiendeler osv.

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Starte en vestlig kulturrevolusjon og innføre alle de samme systemene vi har i norden. Kappe hode av eventuelle motstandere og skape et direkte demokrati.  :rofl:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...