Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Logget inn på brukersted, men har glemt passord.. hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg forsøker å hjelpe datteren min med å få tilgang på en Roblox konto på hennes nye pc, men hun har glemt passordet sitt og hun har ikke oppgitt noen e-post eller telefon nummer for verifisering. Roblox kan ikke hjelpe uten dette.

 

Hun kan spille på accounten sin på den gamle pcen siden innloggingen er logget i internett explorer. Imidlertid kommer ikke passordet opp i oversikten når jeg sjekker nettleserens innstillinger. Jeg har også forsøkt å importere passord m.m til crome, men selv da dukker ikke dette passordet opp.

 

Jeg tenker at siden nettleseren faktisk husker henne så er passordet lagret ett eller annet sted.

 

Problemet er at jeg ikke helt vet hvor jeg skal lete og hva jeg eventuelt på gjøre for å finne informasjon litt "dypere" enn jeg til nå har lett.

 

Er det noen som kan hjelpe meg videre.....

 

Er det f.eks mulig å finne passordet i kildekoden til nettstedet ved pålogging?

3 parts programmer som kan søke opp passord?

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må til kontroll panel og i credential manager , web credentials.

Der har jeg vært allerede. Fant ikke noe.

Jeg har også prøvd å endre i kodingen for siden i håp om at det skulle kunne viser hvilket ord som står i passord feltet, men fikk ikke det til på roblox.com. (fikk det imidlertid til på diskusjon.no)

Lenke til kommentar

Jeg tenker at siden nettleseren faktisk husker henne så er passordet lagret ett eller annet sted.

Dersom du mener at nettleseren «husker henne» på den måten at hun allerede er logget inn i det hun besøker nettsiden, så trenger ikke det bety at nettleseren vet passordet.

 

Hun får ikke lagt inn en e-postadresse på nettsiden via Internet Explorer?

Lenke til kommentar

Forsøkte du å importere cookies til Chrome? Ble du da logget inn på nettsiden?

 

Jeg vet ikke hvordan slike løsninger vanligvis er implementert, men det kan tenkes at når man verifiserer seg med en cookie, så blir denne erstattet av en ny, og forsøk på å verifisere seg med den gamle fører til at man blir logget ut overalt. Jeg vet som sagt ikke, men det er noe å være obs på.

Endret av D3f4u17
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...