Gå til innhold

1 fil mislyktes med å validere og blir hentet på nytt


Anbefalte innlegg

heisann!

 

har et problem som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

 

når jeg skal spille pubg så går det helt fint og åpne spillet og starte en match, men når jeg har spilt i 3 min så får jeg crash report og spillet avslutter dette skjer hele tiden, og når jeg prøver og se etter feil i spille filer så får jeg alltid denne beskjed om at en fil blir hentet på nytt,

 

jeg håper virkelig noen av dere veit hva dette kan være., fordi dette er sinsykt irriterene... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann!

 

har et problem som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

 

når jeg skal spille pubg så går det helt fint og åpne spillet og starte en match, men når jeg har spilt i 3 min så får jeg crash report og spillet avslutter dette skjer hele tiden, og når jeg prøver og se etter feil i spille filer så får jeg alltid denne beskjed om at en fil blir hentet på nytt,

 

jeg håper virkelig noen av dere veit hva dette kan være., fordi dette er sinsykt irriterene... 

Ville prøvd å avinstallere hele spillet og reinstallert det på nytt. Hvis det fortsatt er problemer så er det sannsynligvis hardware relatert.

Lenke til kommentar

Du vil alltid få "1 file failed to validate..." i PUBG, det er ikke noe å bry seg om. Jeg testet dette selv nå; failed to validate - lastet ned en fil - åpnet og lukket spillet - failed to validate igjen. Feilen ligger nok et annet sted og da er det vanskelig å feilsøke uten noe mer info. Har du prøvd å overvåke bruk av RAM og VRAM under spilling, f. eks. med MSI Afterburner? Prøvd å endre innstillinger i spillet, som for eksempel fullscreen/borderless fullscreen og sett om du får samme problem?

 

https://steamcommunity.com/app/578080/discussions/1/1742227264193855008/

 

Prøvd det som står i innlegg #4 og #5 her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...