Gå til innhold

Selge Xbox med spillene installert på?


Pac

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har bestilt meg en Xbox One S da jeg har den første modellen. Jeg tenkte dermed å selge den jeg har nå. Men har sikkert 60-70 spill installert på harddisken. Er dette noe som hører med brukeren min eller kan jeg selge Xboxen med de spillene på slik at neste eier kan bruke dem? Eventuelt hvilke følger med bruker og hvilke følger med konsoll?

 

Og mange av spillene jeg har installert er sånne "games with gold" spill, og ettersom jeg ikke lenger har gold så kan jeg like gjerne slette de da de ikke funker uten. Er det noen lettvint måte å finne ut hvilke som er det uten å måtte starte et og et spill? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle digitale spill er låst til din konto og skal du selge den så burde du ta en fabrikkgjenoppretting å slette alt.

 

Alternativt så er det mulig å sette xboxen du skal selge som 'home console' slik at ny eier vil ha tilgang på alle de digitale spillene dine selv om du er logget inn på din nye konsoll, men dette er bare noe som burde gjøres med en nære venn eller familiemedlem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må selge med kontoen da ja.

 

Hvorfor har du "oppgradert" til S forresten? Eneste forsjellene er HDR støtte og at den bruker litt mindre strøm.

Xbox one X derimot er den kraftigere versionen som støtter 4K.

 

S har også UHD BluRay drev, og GPU biten er faktisk litt høyere klokket enn på original Xbox One, så enkelte titler som lå i grenseland for å klare å holde 30, eller 60 fps på originalen, klarer det gjerne, eller ihvertfall bedre, på Xbox One S. S støtter vel også Netflix og slikt i 4K...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...