Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har hun mistet interessen helt plutselig?


Anbefalte innlegg

Jeg har den siste måneden datet en jevngammel dame. Vi hadde god kjemi og alt stemte i starten. Hun har sendt meg snaps på daglig basis om alt og ingenting, ønska meg en fin dag osv. Og jeg til henne. Jeg har ikke inntrykk av at jeg har overøst henne og vært innpåsliten.

Vi har vel møttes to ganger i uka siden første gang. Jeg har tatt initiativ til de fleste ganger, men siste gang var det hun som foreslo. Det var torsdag.

Vi har hatt sex et par ganger, sist på torsdag. Etter akten lå vi å pratet litt, men så fikk hun det travelt med å komme seg hjem (det kan ha en sammenheng med at det var sent). I går, fredag og i dag har jeg egentlig ikke hørt fra henne.

Foreslo å møtes en kveld i helga, men fikk bare til svar at hun hadde noen planer fredag og lørdag og vi fikk se hva som skjer. Søndag er altså en dag som burde funke for henne, uten at hun har foreslått det.

Fikk en "god natt selfie" i går riktig nok.

Jeg har ikke vært så veldig "på" etter det siden hun ikke har vært det heller, men sendte en snap i dag som ville vært naturlig å svare noe på uten at hun gjorde det.

Har ikke mast etter det, tenker at jeg kanskje skal avvente litt med kontakt, selv om det vil være litt unaturlig i forhold til hvordan det har vært tidligere.

 

Mulig jeg overanalyserer situasjonen og bare skal ta det med ro. Men så er jeg vel veldig betatt og ganske hormonell også. Så det er ikke helt enkelt når man tenker at dette er den dama jeg vil ha.

 

Er det noen som har noen tanker å dele?

 

Anonymous poster hash: 25720...7b4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt umulig å si når det gjelder jenter.

 

Men det minner om at hun plutselig fikk oppmerksomhet fra han fuckboyen hun egentlig vil ha. I så fall kommer hun tilbake og beklager seg om noen uker når han er ferdig med henne.

 

Ellers kan du ha sagt noe dumt. En gang sa jeg at jeg aldri kom til å trille barnevogn da jeg så på det som kvinnens oppgave. Hun gikk fra å være 100% interessert til å være usikker på om vi skulle treffes mer. Det vil si, jeg tok hintet og takket for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spørs. Hva slags person er det hun er? Jeg hadde aldri gjort det mot folk jeg er interessert i (har en bestevenninne som jeg kunne sett gjøre noe sånt uten at det betyr noe som helst annet enn at hun er veldig opptatt de dagene/uka), men jeg vet om kvinner og menn som hadde gjort nettopp dette for å gjøre så du får lyst på mer fordi de hører på råd om å bruke deg og så ignorere deg så du skal komme løpende etter dem for mer. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Personlig orker ikke jeg spill og utydelig kommunikasjon.

 

Jeg sa bare rett ut til kjæresten, på 2.-3 daten, at deg skal jeg ha og at vi skulle være ekslusive, for jeg har såpass selvsrespekt :p vi er fortsatt sammen den dag idag, flere år senere ;) 

 

Det høres nok ut hun som ghoster. Og jeg tror det er lurt av deg å ikke mase, men hun burde definitivt vært ærlig med deg. Det ansvaret ligger på henne. Hun tror nok at hun er snillere mot deg ved å hinte gjennom handlinger, men det snilleste er å være ærlig. Et annet mulig scenario er at hun holder på med noen andre samtidig, og derfor holder deg avventede. Ingen av delen er fint gjort.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spurt og kommer ikke til å gjøre det. Hun har sagt at det er en del andre ting som hun også må prioritere. Venner og familie namely. Hun er forøvrig alene med barn. Så det er vel ikke så unaturlig at man må ta den lille tiden man har ledig og gjøre mest ut av den.

Takt og tone har forøvrig endret seg siden helgen. Så om hun styrer med noen andre eller om hun faktisk var opptatt er ikke så veldig nøye for min del. Jeg har ikke grunnlag for å tro noe annet enn det hun sier, og skal jeg gå rundt å tro at det er andre i bildet kommer jeg til å bli sprø.

 

Det enkleste er ofte det beste. For min del er det å gjøre slik jeg gjør og ikke lag noen sak av det. Er ikke det bra nok er ikke hun bra nok for meg. Det er så enkelt (og komplisert).

Vi er forøvrig enige om at vi er eksklusive.

Hun har forøvrig uttalt at hun ikke har noen problemer med å si ting som de er, at hvis det ikke stemmer, så sier hun det. Så jeg får vel bare tro på det.

 

Anonymous poster hash: 25720...7b4

Lenke til kommentar

Bare spør. Får du ikke klart svar, spør hvorfor. Vær tydelig, og ta dine egne valg. Ikke finn deg i manipulasjon, enten bevisst eller underbevisst, tydelig eller utydelig.

 

Nei, aldri gjør det. Det er som regel en oppskrift på å skyve den andre parten (enda mer) fra seg. Og hvis ikke man gjør det, gjør det i hvert fall ingenting bedre. Man kan heller ikke forvente et ærlig eller nyttig svar.

 

Hvis man vil komme best mulig ut av det, må man være litt tålmodig, ikke mase og gi den andre parten tid til å svare når man allerede har gjort seg tilgjengelig én gang. Kanskje den andre ikke er interessert i å fortsette, men da hadde han/hun ikke blitt det uansett med mas.

 

Hvis man synes det blir for mye tull og dårlig kommunikasjon, er det bedre å bare drite i hele greia og gå videre først som sist.

Lenke til kommentar

Kan du konkretisere hva du ville ha spurt om, og dernest hva du ønsker å oppnå med å spørre?

 

1) Hvis det plager han at ho fikk det travelt med å komme seg avgårde, kunne han ta det opp forsiktig i et tillitsfullt øyeblikk. Hvis det er et forhold verdt å bygge på, så bør man ikke ha sovende hunder.

 

2) Hvis søndagen passet naturlig for besøk, og ho ikke nevnte det, så burde han spørre.

 

Og generelt, være "på", hvis interessen er gjensidig, så er man åpen og ærlig. Det er dog mine råd. Folk får gjøre som de føler er riktig selv og gå sine egne stier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...