Gå til innhold

Sex, vold og værkontroll – her er de rareste høringssvarene til e-loven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

generelle bekymringer om at verdens E-tjenester er involvert i terrorisme og statskupp, og at ISIS er skapt og trent opp av Norges allierte – nærmere bestemt amerikanske og israelske militære styrker og etterretningstjenester.

 

 

Slikt er humor helt til det bekreftes endel år senere. Nei, jeg kan ikke vite at det er tilfellet, men jeg tviler på om artikkelforfatteren er i posisjon til å vurdere det heller. Det er faktisk ikke spesielt morsomt, selv om man kan le av det i priviligerte og bortskjemte land som Norge.

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
En lenger utredning om hvorfor hen mener

En lenger utredning om hvorfor vedkommende mener

 

Det har oppstått en merkelig mening om at "hen", som skulle benevne personer som ikke ønsker å benevnes som mann eller kvinne, kan erstatte et hvilket som helst kjønnspronomen. Dette ødelegger den andre bruken av ordet.

Endret av Emancipate
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Slikt er humor helt til det bekreftes endel år senere. Nei, jeg kan ikke vite at det er tilfellet, men jeg tviler på om artikkelforfatteren er i posisjon til å vurdere det heller. Det er faktisk ikke spesielt morsomt, selv om man kan le av det i priviligerte og bortskjemte land som Norge.

 

Trangen for staten til stadig å øke sin overvåking tar aldri slutt. Det hele koker ned til hvor mye våre folkevalgte er villig til å la dem få holde på. Vi så jo nylig hvordan Oslo PD og NKOM holdt på å overvåket og lagret info om norske mobilbrukere via falske basestasjoner. Dette er ting som man for noen år tilbake hadde kalt for konspirasjonsteorier men som i dag er virkeligheten. Kryptering og VPN blir stadig viktigere.

 


 

En lenger utredning om hvorfor hen mener
En lenger utredning om hvorfor vedkommende mener
 
Det har oppstått en merkelig mening om at "hen", som skulle benevne personer som ikke ønsker å benevnes som mann eller kvinne, kan erstatte et hvilket som helst kjønnspronomen. Dette ødelegger den andre bruken av ordet.
 
Når jeg en dag får baby, skal jeg kalle dem for "theybies" da de ikke evner til å velge sitt kjønn før de blir eldre /S 
Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

En lenger utredning om hvorfor vedkommende mener

 

Det har oppstått en merkelig mening om at "hen", som skulle benevne personer som ikke ønsker å benevnes som mann eller kvinne, kan erstatte et hvilket som helst kjønnspronomen. Dette ødelegger den andre bruken av ordet.

 

hen er da vitterlig hunnkjønnet blant hønsefugler på engelsk.

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...