steinjarle Skrevet 8. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2019 Ikke lenger «Limited Edition».Nissan åpner opp for full bestilling av Leaf med stort batteri Siter Lenke til kommentar
missi Skrevet 8. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2019 Det er da en veldig overpriset bil. 3 Siter Lenke til kommentar
Birger-T Skrevet 8. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2019 Det er da en veldig overpriset bil. Og fremdeles overpriset. De nye prisene på Tesla modell 3 er svært i teressante. 1 Siter Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 8. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2019 Hadde vært interessant om de tilbudte oppgradering av gamle biler. Hvis bruktprisen går opp så forsvarer det nykjøp også. Siter Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2019 Det er da en veldig overpriset bil. Og fremdeles overpriset. De nye prisene på Tesla modell 3 er svært i teressante. Er ikke det samme prisen da? Siter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2019 Kommer meg fortsatt ikke t/r hytta uten å lade og da er det uaktuelt Med dagens dieselbil så bruker jeg 1/3 tank Siter Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 9. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2019 Det er da en veldig overpriset bil. Og fremdeles overpriset. De nye prisene på Tesla modell 3 er svært i teressante. Er ikke det samme prisen da? Ladehastigheten og ladenettverket til Tesla er verdt en del.. 1 Siter Lenke til kommentar
Revox Skrevet 9. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2019 Det er da en veldig overpriset bil. Og fremdeles overpriset. De nye prisene på Tesla modell 3 er svært i teressante. Er ikke det samme prisen da? Ladehastigheten og ladenettverket til Tesla er verdt en del.. Bilens prestasjoner og utseende i forhold til Leaf også 1 Siter Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 9. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2019 Kommer meg fortsatt ikke t/r hytta uten å lade og da er det uaktuelt Med dagens dieselbil så bruker jeg 1/3 tank Jeg er ikke ofte nok på hytta til at jeg kan retteferdiggjøre alle de ekstra kostnadene det er å ha en en bensin/dieselbil i hverdagen for å slippe å lade de relativt få gangene vi reiser til hytta. De gangen vi reiser så har vi selvfølgelig fri og ikke hastverk så om jeg må sette av en time ekstra for lading til og fra så gjør det meg ikke noe. Vi bruker tiden fornuftig uansett og tar oss noe å spise. Jeg fryktet dette skulle bli et mye større problem enn det det viste seg å være. Men vi har alle forskjellige behov og muligheter så bare fordi vi klarer det, betyr ikke at elbil er for alle. Så lenge de som har muligheten bytter etterhvert som bilene blir billigere og bedre så er mye gjort. 5 Siter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2019 Kommer meg fortsatt ikke t/r hytta uten å lade og da er det uaktuelt Med dagens dieselbil så bruker jeg 1/3 tank 60 mil t/r, 0.4 på mila, 75liters tank? En dieselgate (eldre VW) kanskje Sist jeg gubbkjørte en moderne SUV-diesel gikk den ikke under 0.6. mot 0.5 for 1.0 Ecoboost'en jeg også hadde på den tiden. Vinterføre... En Tesla 3 longrange vil greit klare t/r hytta uten ladestopp (strøm på hytta da) Siter Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2019 Det spørs hva som skjer med Leaf nå. Model 3 SR vil være billigere, og MR vil være dyrere men med mer rekkevidde. Nissans fordel er kanskje et bedre utbygget servicetilbud med bedre kapasitet? 1 Siter Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2019 Nissans fordel er kanskje kvalitet? 4 Siter Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2019 Kommer meg fortsatt ikke t/r hytta uten å lade og da er det uaktuelt Med dagens dieselbil så bruker jeg 1/3 tank Er det den eneste hindringen for å skaffe en elbil ville et aggregat på hytta løser det problemet.Virker kanskje litt mot sin hensikt å fyre opp et bensin eller diesel aggregat for å lade elbilen men samlet vil det lønne seg. 1 Siter Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2019 Nissans fordel er kanskje kvalitet? Kanskje, men jeg kjenner flere som har hatt problemer med Leaf. Siter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2019 60 mil t/r, 0.4 på mila, 75liters tank? En dieselgate (eldre VW) kanskje Brukte vel 0.8 liter på mila sist gang, med Hilux Siter Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 10. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2019 Kommer meg fortsatt ikke t/r hytta uten å lade og da er det uaktuelt Med dagens dieselbil så bruker jeg 1/3 tank Uten å fylle tanken på andre biler kommer du heller ikke noe vei. Siter Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2019 Nissans fordel er kanskje kvalitet?Det skal ikke så mye til å overgå Tesla. 2 Siter Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 12. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2019 Er ikke kvalitet, komfort og utseende viktigere enn å ha 10 km lengre rekkevidde. Tesla ser jo latterlig stygge ut (utenkom kanskje model s), det finnes ikke komfort i Tesla og vi alle vet jo at kvaliteten på en Tesla er på nivå med en Lada/skoda fra 90 tallet. Men for Tesladisplene med et homo erotisk forhold til guden Elon Musk, så er det jo bare rekkevidde som betyr noe. 3 Siter Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2019 Er ikke kvalitet, komfort og utseende viktigere enn å ha 10 km lengre rekkevidde. Tesla ser jo latterlig stygge ut (utenkom kanskje model s), det finnes ikke komfort i Tesla og vi alle vet jo at kvaliteten på en Tesla er på nivå med en Lada/skoda fra 90 tallet. Men for Tesladisplene med et homo erotisk forhold til guden Elon Musk, så er det jo bare rekkevidde som betyr noe. Skjerp deg og les regelverket. 2 Siter Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Bensin og dieselbiler er fortsatt mye rimeligere å eie om en ser bort fra bompenger/parkering. Eksempel: Elbil nypris 350000 Bensinbil nypris: 295000. Antar at kostnadene er noenlunde proporsjonal med bil prisen om en kjører lite. Endret 17. mars 2019 av Svein M Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.