Gå til innhold

Irritererer meg at skjuling av infomelding ikke huskes på konto


Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at infomeldingen om 'forumoppdatering' ikke tilhører account, men session og dermed medfører at selv om jeg klikker 'skjul', så ser jeg den hver gang jeg åpner nettleseren på nytt. Plaget meg lenge og gjelder hele forumet.

Endret av oddeh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt merke til at infomeldingen om 'forumoppdatering' ikke tilhører account, men session og dermed medfører at selv om jeg klikker 'skjul', så ser jeg den hver gang jeg åpner nettleseren på nytt. Plaget meg lenge og gjelder hele forumet.

 

Dette er meningen. 

 

Folk ønsket seg en mulighet for å skjule meldingen, men det ble vurdert som å ta for lang tid å lage en mer komplisert skjuleløsning. Det er ikke bare til å lagre skjulingen på kontonivå. Årsaken er at vi også har et behov for at nye meldinger blir sett, noe som gjør at et slikt system også måtte fungert på en måte som gjorde at nye meldinger ble vist (men ikke om det bare var veldig små justeringer av tekst osv.)

 

Derfor landet jeg på et kompromi som jeg mener er til å leve med, nemlig at skjulingen lagres så lenge man holder nettlesersesjonen i live. Dette mener jeg i dag er litt for ekstremt, da en tidsbestemt nettleserkapsel antakelig hadde vært bedre. For noen kan holde nettlesersesjonene sine i live veldig lenge, inkludert meg selv (men så skjuler jeg heller aldri meldingen)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...