Gå til innhold

Hvordan få nattmodus på messenger? Sender måned men ikke noe skjer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke alle som har fått denne funksjonen ennå. Sannsynligvis er det fortsatt under testing hos Facebook.

 

Det har ingenting med telefonen din å gjøre, så ingen grunn til å kjøpe ny.

Jeg har lest på kommentarer på Facebook hos vg at mange ikke får det, merkelig at de ikke lar alle få det og ikke bare noen. Har du fått det til?

Lenke til kommentar

Prøv å trykk på måne emojien som du har sendt i chatten. Da skal det komme mangen måner fallende fra toppen av chatten og nattmodus tilgjengelig.

Det har jeg prøvd på, da kommer det bare mulighet for meg å reagere på månen, alt fra liker til sinna, eller slette meldingen videresende eller kopiere. Fallende måner skjer ikke. Har du fått det til?

Endret av Sommereng
Lenke til kommentar

Jeg har lest på kommentarer på Facebook hos vg at mange ikke får det, merkelig at de ikke lar alle få det og ikke bare noen. Har du fått det til?

Det er ikke vanlig å beta-teste funksjoner på alle brukere, så det er ikke så rart. :) Jeg har ikke fått det selv nei.
Lenke til kommentar

Fungerte på første forsøk for både meg og samboeren, begge har S8 med alt av oppdateringer ;)
Men for noen så må månen sendes til deg for at det skal fungere, stod det på tek.no

For vår del så fungerte det fint bare ved å sende selv.

Skal sies at jeg riktig nok er innmeldt som betatester for blant annet messenger.. Men så vidt jeg vet så er ikke samboeren det.

 

Men prøv igjen, send kun en måne til noen, om det ikke går, be dem sende en til deg for å se om det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...