Gå til innhold

Fremtidens treningsabo. - Combine (ala ClassPass) [Markedsundersøkelse]


Gjest Slettet+1234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234
Hei alle sammen,

 

Vi er en gruppe studenter som er interessert i å måle interessen for fremtidens treningsabonnement - Combine. Combine samler ulike treningssentre i ett medlemskap, og gir deg tilgang til et stort utvalg treningssentre og aktiviteter. Tilsvarende ClassPass for de som har hørt om det.

 

I den forbindelse så hadde det vært helt supert om du kunne sette av 3-5 minutter for å svare på noen spørsmål. Ved å ta del i undersøkelsen får vi både nødvendig data, samtidig som du er med i trekningen av to universal-gavekort på kr 500!

 

Takk for at du tar deg tid til å svare på spørreundersøkelsen  

 

 

 


 

 

 

Merknad:

Ingen av studentene har noen tilknytning til hverken Combine eller ClassPass. Vi er kun interessert i å se interessen for en slik løsning som vil bli brukt i markedsanalyser i faget markedsføringsledelse. For spørsmål om Combine eller ClassPass så må dere ta det gjennom deres kommunikasjonskanal. Dere må gjerne diskutere Combine/ClassPass​​​​​​​ i denne tråden, men vi har ingen kjennskap utover informasjonen som er tilgjengelig digitalt, så det vil ikke være noen form for support fra vår side.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

390 kr i måneden for 4 treninger? 4 treninger er INGENTING. Du kan gå til et av de billigere senterne og trene så mye du vil i en måned for samme prisen.

 

790 kr for maks 8 treninger på samme senter? I tillegg driver de med det jeg vil kalle villedende markedsføring og kaller det "ubegrenset"...

 

Jeg er faktisk så imponert at jeg er villig til å betale et Ubegrenset* pengebeløp i måneden for dette abonnementet.

 

* Maksbeløp 50,-

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

390 kr i måneden for 4 treninger? 4 treninger er INGENTING. Du kan gå til et av de billigere senterne og trene så mye du vil i en måned for samme prisen.

 

790 kr for maks 8 treninger på samme senter? I tillegg driver de med det jeg vil kalle villedende markedsføring og kaller det "ubegrenset"...

 

Jeg er faktisk så imponert at jeg er villig til å betale et Ubegrenset* pengebeløp i måneden for dette abonnementet.

 

* Maksbeløp 50,-

 

Vanlig og kun trene for eks. crossfit/bjj/klatring osv. en gang i uka, "8 treninger" for 790 er ikke så sinnsykt avhengig av hvilke aktiviteter det er snakk om, ubegrenset klatring, yoga, kampsport, barrys bootcamp, crossfit osv. timer samt. tilgang på utvalgte treningssenter osv. over hele landet for 1290 eller hva det var virker ganske legit i mine øyne. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...