Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har noen prøvd et sjekkekurs hos dating adventure?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

kom igjen da Har du virker ikke noe du vil si? Jeg vil virkelig høre dine råd om jeg børe bruke 12 000 kr på et kurs hos dem eller ikke

 

Anonymous poster hash: 3b578...86c

 

Så hvorfor skriver du ikke dette? 

 

Når det er sagt; selvfølgelig skal du ikke bruke 12 000 kr på et sjekkekurs!!! De tilbyr ikke noe du ikke kan få gratis fra foreldrene dine.

Lenke til kommentar

Så hvorfor skriver du ikke dette? 

 

Når det er sagt; selvfølgelig skal du ikke bruke 12 000 kr på et sjekkekurs!!! De tilbyr ikke noe du ikke kan få gratis fra foreldrene dine.

Jeg trodde at jeg skrev det. Uansett, hvordan kan du være så sikker på det? Kjenner du noen som har tatt et slikt kurs?

 

Anonymous poster hash: 3b578...86c

Lenke til kommentar

om jeg børe bruke 12 000 kr på et kurs hos dem eller ikke

:omg:

 

Altså, jeg prøver å la vær å dømme folk for hva de velger å kaste bort pengene sine på (postehistorikken min på fotodelen av forumet bør vel forklare hvorfor jeg skal holde meg fra å kaste stein på den fronten), men det høres ut som en jævlig dårlig investering.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

:omg:

 

Altså, jeg prøver å la vær å dømme folk for hva de velger å kaste bort pengene sine på (postehistorikken min på fotodelen av forumet bør vel forklare hvorfor jeg skal holde meg fra å kaste stein på den fronten), men det høres ut som en jævlig dårlig investering.

Å leve i sølibat- hele livet- skal det liksom være en bedre løsning?

 

Anonymous poster hash: 3b578...86c

Lenke til kommentar

 

Å leve i sølibat- hele livet- skal det liksom være en bedre løsning?

 

Anonymous poster hash: 3b578...86c

 

 

Dette er problemet ditt. Du har for dårlig selvtillitt hvis du tror du trenger et kurs til 12000 for å få napp. Bygg opp selvtillitten din, så får du deg dame for en kveld hvis det er det som er målet.

Lenke til kommentar

Jeg synes logaritmemannen svarte godt på det tilsvarende spørsmålet om et annet kurs:

 

 

Er det noen her som har erfaring med kursene til godevibber.no?

 

http://www.sjekkeskolen.no/

 

Jeg har vært singel i snart 4 år, og kunne trengt hjelp fra noen med peiling.

Jeg har hatt en del flørter iløpet av disse årene som singel, noen med mer suksess enn andre, men jeg klarer aldri å holde på interessen til jentene jeg virkelig liker. De jeg er litt mer likegyldig eller mindre interessert i, er veldig gira. Det er vel kanskje akkurat der problemet ligger, når jeg tenker meg om.

 

Uansett, jeg kunne tenkt meg å prøve et av disse kursene. Den eneste plassen jeg møter jenter, er stort sett Tinder og Happn. Jeg har aldri vært flink til å sjekke opp jenter på byen, med unntak av et engangstilfelle, da jeg på mirakuløst vis greide å få nr til ei som jobbet i baren. Vi datet en liten periode, men så døde det ut, som alltid. Og nå er jeg drittlei av å være singel og alene. Trenger at noe endrer seg, og det så snart som mulig.

 

 

Anonymous poster hash: 5bfe6...193

Jeg kjenner flere som har tatt kurset, og jeg vet omtrent hva de lærer bort. Dermed anser jeg meg som delvis kompetent til å uttale meg om dette.

 

En boot camp er en veldig ineffektiv form for læring, ettersom det er begrenset hvor mye man får gjort i løpet av én helg. De fleste får en liten "rus" rett etter kurset fordi de har blitt pushet ut av komfortsonen og at de har innsett at forandring er mulig, men dette går kjapt over. Selve verdien med å ta kurs hos Gode Vibber, slik jeg ser det, er at det i ettertid er hjelp å få i en lukket del av forumet, samt at du finner en del folk (tidligere boot camp-deltakere) å gå ut med på byen. Uten tilgang til dette hadde det vært mye billigere å bare kjøpe en ebok til noen hundrelapper.

 

Basert på egne og andres observasjoner, så er sannsynligheten for å få meget stor forandring i ferdighetsnivået lav, men dette har ikke noe med Gode Vibber i seg selv å gjøre. Det skyldes at det er tidkrevende å virkelig endre tankemønstre og rydde opp i andre issues etc.

 

Du skriver at du har hatt en del flørter opp gjennom årene, og dette tyder på at du har noe drag på jenter. Antakelig vil du derfor kunne få betydelig bedre resultater på relativt kort tid etter å ha lest noe teori. 17 000,- er mye for et kurs, og inntil nylig kostet det "kun" 8 000,-. Du må derfor vurdere om du synes at det er verdt det. En siste ting å vurdere er hvordan ditt nettverk ellers er. Hvis du henger med venner som også har noe drag med jenter, vil du antakelig kunne klare deg bra med en ebok og en del praktisering.

 

Anonymous poster hash: 2d99e...12f
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Problemet ditt er ikkje at du ser stygg ut eller at du ikkje kan å sjekke jenter.

 

Problemet er at kristendommen forsvant, då vart det greit for jentane å være ludder. Så derfor ligg alle jentane med den øvrige tyve prosenten av dei beste guttane. Så om du er veldig populær så treng du aldri å roa deg ned med kjæreste, fordi du har ei ny jente kvar dag som vil være ein runkeklut for deg. Det som skjedde før var at me kristne skjelte ut desse horebukkane og ludderene, så dei gifta seg og holdt seg i ekteskap. Då blei det gjerne slik at ein 10/10 kar fekk seg ei 10/10 kjerring. Men i dag så kan du være 7/10, men du får berre ei fæl stygg jente, for alle dei jentane som er på same nivå som deg har tilfeldig sex med 10/10 karane.

 

Mitt tips til deg er å heller gå inn i eit kristent fellesskap, ikkje for å sjekke jenter, men for å finne deg ei spesiell jente, som du kan ha for alltid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...