Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Pcen sliter med å koble seg til WiFi?


Anbefalte innlegg

Har en lenovo y50-70 laptop jeg er knallfornöyd med, forutenom en ting jeg har oppdaga etter jeg flytta i nytt hus.

 

Mobilen, iPaden, tven, andre pcer har ikke noe problem med og koble seg til trådlösnettet hjemme, men det har lenovo pcen, ikke hele tiden men når jeg er i en del av huset hvor det ikke er like god dekning.

 

Mobilen, ipaden kan jeg ha på samme plass som pcen, de kobler seg til, får ikke utnytta maks båndbredde pga svakere signaler men pcen finner knapt nettverket, så jeg antar at nettverkskortet i pcen ikke tar signaler like bra som en annen hp laptop jeg har via jobb.

 

Har også forsökt med en annen wifi router uten at det ble noe spesielt bedre.

 

Vil å bruke forex dette usb adapteret hjelpe på problemet?

 

Jeg har en 50/50 linje hjemme nå, holder i massevis for meg, det vil vel denne takle fint?

 

https://www.komplett.no/product/893030/datautstyr/nettverk/nettverkskort/linksys-wusb6100m-ac600-usb-adapter?offerId=KOMPLETT-310-893030#

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med unntak av gaming, hva tenker du på da?

Når jeg tenker meg om så har kansje aldri wifi värt den sterkeste siden til denne pcen, som ellers er en veldig bra pc i mine öyne (nei kansje ikke det aller nyeste) men det er en pc i kategorien premium.
Mener å huske at flere steder så har den ikke mottatt wifi signaler like bra som mobilen osv.

 

Vil jeg ikke kunne spille cs 1.6 og slikt online dersom jeg bruker det usb adapteret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...