Gå til innhold

Flere PlayStation 4-spillere melder at Anthem skrur av konsollen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS4 og Pro har dårlig kjøleløsning i tillegg til at kjølepastaen av dårlig kvalitet så for mange har bytting av kjølepasta fikset både det høye støynivået og også overheat bluescreens som skjer med mange tyngre spill.

 

 

I Anthem sitt tilfelle så er det ikke bare PS hardwaren som er problemet men hele det spillet er en katastrofe og har visstnok alvorlige memory leaks og andre issues som er grunnen til at flere PS4 dør helt eller må gjenopprettes i safe mode.

Lenke til kommentar

Skal være enkelt å starte ps4 i sikker modus om den skulle låse seg.

 

Slå ps4 av (eventuelt dra ut strømmen)

Hold nede på knappen til du hører to pip.

That's it.

Du får da valg om å gjenoppbygge databasen.

Etter dette skal alt fungere helt fint igjen.

 

Dette har skjedd med en del titler før på ps4.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen bekreftede historier på at en konsoll har blitt ødelagt av spillet, det er nok en tilfeldighet i så tilfelle.

Når det er sagt så skal jo ikke et AAA-spill inneholde så mye feil og mangler som Anthem nå gjør, og det vil overraske meg mye om dette spillet overlever i lang tid fremover. Du skal være rimelig fanboy for å mene at dette spillet fungerer bra om dagen...

Lenke til kommentar

Det finnes ingen bekreftede historier på at en konsoll har blitt ødelagt av spillet, det er nok en tilfeldighet i så tilfelle.

Når det er sagt så skal jo ikke et AAA-spill inneholde så mye feil og mangler som Anthem nå gjør, og det vil overraske meg mye om dette spillet overlever i lang tid fremover. Du skal være rimelig fanboy for å mene at dette spillet fungerer bra om dagen...

 

Det er som alle andre spill i sjangeren.

De har overlevd bra nok til å få oppfølgere.

Lenke til kommentar

Det er som alle andre spill i sjangeren.

De har overlevd bra nok til å få oppfølgere.

Så klart, jeg kan ikke tenkte meg et eneste AAA uansett hvor dårlig det er, som ikke vil gå titalls millioner dollar i pluss. Selv om det bare skulle selge halvparten av ønskede exemplarer. Vil det fremdles gå i pluss med god margin.

Lenke til kommentar

Helt ærlig tror jeg det er en feil på Ps4, og ikke Anthem. Jeg har opplevd en slik hard crash selv, og da når jeg skulle til å starte et Call of Duty spill. Når det er sagt, jeg skrev her inne når jeg testa den "åpne betaen" til Anthem, at det føltes som om konsollen min ble syk av å spille det.. Som om spillet krevde absolutt ALT av maskinen min, og spillet krasjet flere ganger. Det kan umulig være en optimal løsning.

 

Er i hvertfall veldig glad for at jeg ikke brukte 699,- på å være betatester. Kan heller glede meg til spillet kommer på tilbud OG forhåpentligvis har fikset opp i feilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...