Gå til innhold

GTA 5 online


Gjest Slettet-6CexrT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-6CexrT

1. Nå er jeg på 0.25 K/D ratio. Det har jeg gjort bevisst ved å la folk drepe meg. Men stemmer det utifra min erfaring at det er like vanskelig å komme tilbake til zero K/D som det er å stige høyere opp?

 

2. Når oppressor 2 skyter meg i min vigilante så ser det ut som at jeg ikke går lavere i K/D, men først når jeg er uten vehicle?

 

3. Det er vel ikke ofte du ser en slik rank som meg ha så lav K/D og faktisk ville det også?

 

4. Finnes det noen legit måte å gjøre sette raskere på, for folk tror jeg er kylling av å ikke ta tilbake selv om jeg har de beste våpen og vehicles i spillet per idag og har kledd meg ut som en tryhard?

 

5. Er vigilante mer nyttig og morsom enn cargobob?

 

6. Nå mangler jeg kun 27 race for å få chrome paint, men som host endrer jeg innstillingene før race slik at folk får lyst til å forlate midt i race og det funker, men når du sier at rockstar ikke bryr seg om rapporter, kan jeg trygt hver race disconnect alle i race utenom meg for å vinne? eller går det innenfor cheating? Kan ikke late som at jeg har ræva internet?

 

7. Folk gjør dette i freemode når de skal selge noe verdifullt og de ikke har noen venner der så disconnect de folk, så hvorfor ikke race da egentlig? Det kan da ikke være verre enn glitch, mods osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...