Gå til innhold

Tips til OpenSource faktura og evt. CRM-program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til et godt OpenSource fakturasystem? Gjerne også CRM-delen, samt også innscanning av bilag.

 

Har funnet www.invoiceplanet.com som jeg ser litt på, men tror ikke de har CRM-del og heller ikke innscanning av fakturaer. :)

 

Hva bruker dere ? 

Drupal har en slik, plus at halve staten har skønt at worpdress er en katastrofe og byttet til Drupal ettter Obama brukte det., men enver say never, og tar litt å  litt å sette opp skikkelig,Veldig bra kvalitet  det holder å vør på drupal-sec

mailniglst for sikkehts info, sjekk eom noe i denne lisn funker for deg https://www.drupal.org/project/project_module?f%5B0%5D=im_vid_44%3A13028&f%5B1%5D=&f%5B2%5D=im_vid_3%3A104&f%5B3%5D=&f%5B4%5D=sm_field_project_type%3Afull&f%5B5%5D=&f%5B6%5D=&text=billing&solrsort=score+desc&op=Search

Lenke til kommentar

Hvorfor er Wordpress en "katastrofe" virker jo både oppdatert og trygt for tiden?

 

Takker ellers for Drupal tips :)

Interessert i noe også som lager perfekte norske fakturaer så jeg slipper betale til disse overbetalte superfirmaene i Norge. Superoffice, Visma-gjengen osv 

Noen av disse som også har innscanning av utgiftsbilag ? 

Lenke til kommentar

Nei, men det finnes ingen som tar seg tid å gjøre den jobben gratis heller :-) Dessuten så har du norske regnskapsregler som er unike for Norge. Og alle som kan kode får seg lett godt betalt jobb, så det er ingen som er villig til å gjøre denne jobben gratis heller. Det er muligt dette kan endre seg i fremtiden, men noen må da ta initiativ.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Nei, men det finnes ingen som tar seg tid å gjøre den jobben gratis heller :-) Dessuten så har du norske regnskapsregler som er unike for Norge. Og alle som kan kode får seg lett godt betalt jobb, så det er ingen som er villig til å gjøre denne jobben gratis heller. Det er muligt dette kan endre seg i fremtiden, men noen må da ta initiativ.

 

Jeg kunne gjerne gitt ut et fritt (åpen kildekode) fakturaprogram, men som du sier, jeg jobber ikke gratis, spesielt ikke for firma.

 

Jeg har per dags dato et relativt fleksibelt faktureringprogram jeg vurderer å gi ut, det er såklart cross-plattform (ikke noe webtull her). Jeg har vurdert å gi ut "core" som open-source og resten som moduler (ufri). Er åpen for tilbakemelding når det gjelder lisens etc.

 

Hva er det trådstarter vil med open-source? er det fordi du bruker Linux? er det fordi du vil ha tilgang til data? Eller du vil bygge/modifisere programmet selv? Hvis jeg tilbyr et program som ikke er open-source, men tilgengelig på "alle" OS og har en åpen API når det gjelder lagring og bruk av data, er det ok (nok)? Hva med dual-lisens? Hva med åpen "core" med ufrie moduler?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...