Gå til innhold

[Løst] Angre på abonnement med mobil?


Anbefalte innlegg

Noen bekjente av meg har kjøpt seg abonnement med rabattert mobil da de på elkjøp hadde sagt at det ikke var mulig med abonnementet de hadde fra før. Hva som ikke var mulig og hvorfor aner jeg ikke, men de måtte vist kjøpe med abonnement.

De selger mobilen uten abonnement også..

 

Abonnementet de fikk fra ICE koster jo en god del mer enn de har i dag, kan de angre på abonnementet og ikke mobilen?

Altså, betale tilbake de kronene de fikk i rabatt mot at de angrer tegning av abonnementet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bedre å høre med butikken da det er de som bestemmer dette? Er i utgangspunktet ingen retur/angrerett på produkter kjøpt med abonnement

Joda, men de er ikke oppe før på mandag.

Vet det ikke er angrerett å produkter med abonnement, men det er jo ikke produktet det skal angres på, men abonnementet..

Produktet beholdes.

Lenke til kommentar

Antar de har kjøpt mobil med 12 måneders bindingstid på abonnement. Det står følgende på ICE sine hjemmesider. Ved oppsigelse av abonnement har ice rett til å fakturere kunden et bruddgebyr om kunden er innenfor bindingstid. Bruddgebyret skal tilsvare ices normaltap som en følge av at Avtalen sies opp før bindingstiden er ute. Så mulig det blir måneds avgift ganger 12.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Antar de har kjøpt mobil med 12 måneders bindingstid på abonnement. Det står følgende på ICE sine hjemmesider. Ved oppsigelse av abonnement har ice rett til å fakturere kunden et bruddgebyr om kunden er innenfor bindingstid. Bruddgebyret skal tilsvare ices normaltap som en følge av at Avtalen sies opp før bindingstiden er ute. Så mulig det blir måneds avgift ganger 12.

Står 1400 på ett eller annet sted, altså mer enn de skal ha ekstra betalt ift. det billigere abonnement de hadde, så det er ett tapsprosjekt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hos Power kan man returnere telefon kjøpt uten abonnement, ikke hos Elkjøp.
Når det er kjøpt med abonnement har man normalt ikke returrett/angrerett som nevnt tidligere hos noen av dem.

Lenke til kommentar

Det ordnet seg med abonnementet.

Vistnok mente butikken at SIM-ikke passet, noe som jo forøvrig stemte, man måtte trykke ut midten for å få nano-sim størrelse.

Men butikken mente de da måtte ha nytt abonnementet..

 

SIM-kort kan man jo bare bestille om det man har ikke passer, idiotisk av elkjøp påstå at de måtte ha nytt abonnementet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...