Gå til innhold

Duket for forvirring med kommende USB 3.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er frustrerende at dette må være så vanskelig å forholde seg til, og det gjør det umulig for det gjengse forbruker å få oversikt. Folk flest forstår ikke engang hva jeg mener når jeg sier usb-c og micro usb, "mener du Samsung lader?....."

Skrekkeksempelet på dette må vere de latterlig mange klassifiseringene på SD-kort, der det begynner å bli plassbegrensinger for alle logoen på micro-sd kortene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+613

Bare kall det usb 5, usb 10 og usb 20 så slår man 2 fluer i en smekk når navn og hastighet matcher! og fortsett med neste usb som da blir feks. usb 40 og usb 80

Lenke til kommentar

Lurer på hva slags folk som sitter i de gruppene... Samme problem med HDMI. Der har vi vel

  • 1.2
  • 1.2 a og b
  • 1.3
  • 1.4 a
  • 1.4 b
  • 2.0
  • 2.0 a
  • 2.0 b
  • 2.1

Og så har de kabler som heter HDMI, High Speed HDMI with ethernet, High Speed with ethernet & ARC. Noen er med 3D-støtte, noen uten, og så har vi High Speed på 10,2Gbps og med 18Gbps. Noen klarer UHD 4Kx2k, men kun med 24Hz, andre klarer samme på @60Hz. Og seff med vanlig plugg, miniplugg og microplugg i enden

Hmmm, glemte jeg noen revisjoner tro..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og så har de kabler som heter HDMI, High Speed HDMI with ethernet, High Speed with ethernet & ARC. Noen er med 3D-støtte, noen uten, og så har vi High Speed på 10,2Gbps og med 18Gbps. Noen klarer UHD 4Kx2k, men kun med 24Hz, andre klarer samme på @60Hz. Og seff med vanlig plugg, miniplugg og microplugg i enden

Hmmm, glemte jeg noen revisjoner tro..?

 

Jeg vil ha High Speed with ethernet & HERK :dribble:

 

Edit:

What!?

https://www.sweetwater.com/store/detail/ARCUSB--rme-arc-usb-advanced-remote-control

 

Fikk opp den lenken når jeg googlet usb arc. Tviler på at jeg traff med søket da. ;)

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Det er nesten slik at man lurer på om de tror de må betale for versjonsnummer :p

 

De kunne enkelt fortsatt med 3.2, 3.3, osv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...