Jump to content
Cthulhu

Duket for forvirring med kommende USB 3.2

Recommended Posts

Minner om Rambofilmene. Den første filmen het egentlig First Blood. Så kom 2ern, og ble kalt First Blood Part II. Men er det da egentlig rightig å si at dette blodet er "først" lengre? Bare rot...

Det er frustrerende at dette må være så vanskelig å forholde seg til, og det gjør det umulig for det gjengse forbruker å få oversikt. Folk flest forstår ikke engang hva jeg mener når jeg sier usb-c og micro usb, "mener du Samsung lader?....."

Skrekkeksempelet på dette må vere de latterlig mange klassifiseringene på SD-kort, der det begynner å bli plassbegrensinger for alle logoen på micro-sd kortene

• Like 3

Lurer på hva slags folk som sitter i de gruppene... Samme problem med HDMI. Der har vi vel

• 1.2
  • 1.2 a og b
  • 1.3
  • 1.4 a
  • 1.4 b
  • 2.0
  • 2.0 a
  • 2.0 b
  • 2.1

Og så har de kabler som heter HDMI, High Speed HDMI with ethernet, High Speed with ethernet & ARC. Noen er med 3D-støtte, noen uten, og så har vi High Speed på 10,2Gbps og med 18Gbps. Noen klarer UHD 4Kx2k, men kun med 24Hz, andre klarer samme på @60Hz. Og seff med vanlig plugg, miniplugg og microplugg i enden

Hmmm, glemte jeg noen revisjoner tro..?

• Like 3

Og så har de kabler som heter HDMI, High Speed HDMI with ethernet, High Speed with ethernet & ARC. Noen er med 3D-støtte, noen uten, og så har vi High Speed på 10,2Gbps og med 18Gbps. Noen klarer UHD 4Kx2k, men kun med 24Hz, andre klarer samme på @60Hz. Og seff med vanlig plugg, miniplugg og microplugg i enden

Hmmm, glemte jeg noen revisjoner tro..?

Jeg vil ha High Speed with ethernet & HERK :dribble:

Edit:

What!?

https://www.sweetwater.com/store/detail/ARCUSB--rme-arc-usb-advanced-remote-control

Fikk opp den lenken når jeg googlet usb arc. Tviler på at jeg traff med søket da. ;)

Edited by G

Det er nesten slik at man lurer på om de tror de må betale for versjonsnummer :p

De kunne enkelt fortsatt med 3.2, 3.3, osv. 

• Like 1