Gå til innhold

Få jobb hos Komplett.no?


Anbefalte innlegg

Noen her inne som jobber hos Komplett?

Er det vanskelig å få jobb hos dem? Fungerer det som en stige, der en starter med å pakke pakker, deretter bli plassert ved en pc og svare support chat/telefon/mail? Hvordan er timelønnen der? Følger de tariff? Hvilken høyskole utdanning er de ute etter? 

 

Er så interessert i data og slikt, og har bestilt mye fra Komplett, og det virker for meg som en ganske fin arbeidsplass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville siktet litt høyere. F.eks. hos større bedrifter som driver med drift, installasjon og evt. utvikling. Det er veldig vanskelig å få jobb som "vanlig" PC-tekniker/reparatør. Veldig mye er nå bare logistikk. Man mottar defekt del/PC, sender defekt del/PC til leverandør og sender nytt produkt til kunde.

 

Hilsen en som har jobbet hos bl.a. PS Data og Infocare. Nå jobber jeg med å brygge øl. :p

Lenke til kommentar

Tror ikke komplett er riktige stedet å jobbe hvis det er data du er interessert i. Alt av pakking og logistikk er automatisert. Tror de kanskje har det mest automatiserte lager-anlegget i hele norge. Så det blir nok heller support, innkjøp, etc. man jobber med der.

 

Om du ønsker å jobbe med data er det nok mange andre steder jeg heller ville forsøkt først :)

Endret av Kajac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...