Gå til innhold

Finne folk å spille Apex Legends med.


Nameen

Anbefalte innlegg

Hei, noen her som spiller Apex? Starter ny tråd siden jeg finner ikke noen tråd angående Apex. Startet å spiller for 3 dager siden. Prøver å finne noen å spille med. Er for tiden level 27. Spiller mest Bangalore eller Lifeline. Add meg gjerne på ps4. Min bruker id heter Namseyn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, noen her som spiller Apex? Starter ny tråd siden jeg finner ikke noen tråd angående Apex. Startet å spiller for 3 dager siden. Prøver å finne noen å spille med. Er for tiden level 27. Spiller mest Bangalore eller Lifeline. Add meg gjerne på ps4. Min bruker id heter Namseyn.

Du kan sikkert finne folk her: https://discord.gg/wyp9Q9B

 

Er den største discord-kanalen for Apex. Var rundt 10.000 som joinet den første uken. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. Jeg spiller Apex Legends på ps4. Jeg er nå i lvl 126 og spiller ganske ofte :D Har også en stream på twitch, så bare å gå inn å følge twitch.tv/keegas95 og for å se når jeg er online

 

Ah! Såpass ja! Trodde det var en cap på lvl 100.. Var det folk påsto. 

 

Ser vist ut som du ikke får lootbokser etter det, hmm.. Synes det er litt teit men ok. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, helt enig. Trodde først 100 var max jeg også, men jeg får fortsatt levlet opp og jeg får når jeg sjekker tracker så står levelet mitt.

 

Men du får ingen bokser sant? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...