Gå til innhold

Google vil ha en Assistent-knapp inn i drøssevis av Android-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei takk. Færrest mulig knapper på telefonen er ønskelig. Av/på og volumknapper er nok. Forresten er assistentene hos alle fortsatt dårlig. Siri har IQ'en på minussiden. Google assistenten høres ut som hun er 12 år, og bixby skjønner knapt engelsk..

 

 

Men Siri, Google Assistant og Bixby forstår alle hvordan de kan gjøre ting en gang og ikke to. Eksempelvis det å kommentere en plass. Så kanskje ikke Siri har IQen på minussiden likevel. For det skal ikke mange plusspoeng til for å klare å holde orden på sånt.

Lenke til kommentar

Jeg har en moto g4 plus som noen ganger hikker når jeg skal poste på forumer, som da dirigerer nettleseren til en feilmelding der jeg får beskjed om at jeg kun har lov til å poste en gang, når jeg da går inn på tråd igjen, har jeg brått to poster. Men takk for herlig og smooth fornærmelse. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Google assistent kan, på godt norsk, dra rett vest. Det er helt ubrukelig og fungerer overhode ikke for meg. For eksempel: påminnelse til arrangementet kommer gjerne en dag eller to etter at det er ferdig, samt at det kommer opp den samme dagen 2-4 uker etterpå. Billetter til buss og tog sendes det også påminnelse om, men disse kommer dagen før dette samt opptil noen uker etterpå med påminnelse hver gang jeg startet telefonen på nytt. Er på ingen som helst måte mulig å slette påminnelsen, og man må pent bare ignorere dette i noen dager/uker til det forsvinner.

 

Samsung J3 2018 mobil her, som selvfølgelig er forsøkt tilbakestilt i et forsøk på å ordne opp i makkverket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Enig. Google assistant på norsk er i beste fall et "work in progress" som er langt unna å være et brukbart produkt. Jeg har bare sluttet helt å bruke den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig. Google assistant på norsk er i beste fall et "work in progress" som er langt unna å være et brukbart produkt. Jeg har bare sluttet helt å bruke den.

 

Samma her, fullstendig ubrukelig mener nå jeg! Den dagen jeg bare kan spørre om det jeg vil uten å måtte si Hallo Google og hvis man er litt sen med å si det du skal til den så forstår den ikke spørsmål osv så den Assistenten høytaleren ligger i skapet og støver ned!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...