Gå til innhold

SNIKTITT: LG G8 ThinQ / LG V50 ThinQ Denne telefonen kan du bruke uten å røre den


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknologien åpner ihvertfall opp for nye muligheter. Vet ikke om det finnes en app allerede i dag, men man kan f.eks. snakke i telefonen, og så oversettes det til fingerspråk på skjermen i den andre ende. Dette kan være nyttig for døve. Problemet er den andre veien, og da kan f.eks. gjenkjennelse av hendenes fingerspråk og evt. oversettelse til lyd i andre ende, eller oversettelse til lyd som sendes til den andre ende, være en løsning for to-veis kommunikasjon. Samme prinsipp kan brukes utenfor telefonsamtaler, hvor mobilen rett og slett er en tolk.

Lenke til kommentar

A loud clatter of gunk music flooded through the Heart of Gold cabin as Zaphod searched the sub-etha radio wave bands for news of himself. The machine was rather difficult to operate. For years radios had been operated by means of pressing buttons and turning dials; then as the technology became more sophisticated the controls were made touch-sensitive--you merely had to brush the panels with your fingers; now all you had to do was wave your hand in the general direction of the components and hope. It saved a lot of muscular expenditure, of course, but meant that you had to sit infuriatingly still if you wanted to keep listening to the same program.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

V50 burde komme hit, og Telenor burde ha Swap på den! Ellers får Telia en visitt av meg! V30 er enda den telefonen jeg aldri har irritert meg over noe spesielt med, og er like glad i og fornøyd med som når jeg kjøpte den!

 

Enig. V30 er by far den telefonen jeg har eid som har sørget for minst irritasjon, og samtidig mest glede. Det er rett og slett en utrolig gjennomført telefon. Jeg kommer definitivt til å kjøpe meg V50 dersom den slippes i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg liker godt telefonene fra LG, men jeg har to ting jeg ikke helt liker med dem. 1 er at videoopptak er ganske dårlige. Og 2 er at etter å ha hatt den i ett års tid vil jeg gjerne selge den, men da må jeg omtrent gi den bort, fordi ingen vil kjøpe en brukt LG til en ok pris. De skal alle ha den omtrent gratis. Og det kommer av at en 7000 kroners LG telefon koster 4000 etter 3 mnd og synker raskt.

Lenke til kommentar

Jeg liker godt telefonene fra LG, men jeg har to ting jeg ikke helt liker med dem. 1 er at videoopptak er ganske dårlige. Og 2 er at etter å ha hatt den i ett års tid vil jeg gjerne selge den, men da må jeg omtrent gi den bort, fordi ingen vil kjøpe en brukt LG til en ok pris. De skal alle ha den omtrent gratis. Og det kommer av at en 7000 kroners LG telefon koster 4000 etter 3 mnd og synker raskt.

 

LG-mobiler lærte man tidlig det ikke lønte seg å kjøpe med en gang de kom ut ja.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...