Gå til innhold

Apples elbil gjenopplives. Skal være minibuss


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På eplebilen vil de redusere hastigheten hver gang den oppdateres.

 

 

Med iOS på iPhone og iPad så har jo enhetene bare blitt raskere og raskere gjennom de siste oppdateringene. MacOS Mojave er også merkbart raskere enn hva MacOS High Sierra. Dette er det gode tall og statistikker på der ute som alle kan se helt gratis.

 

Så fortell oss gjerne hvorfor ville Apple ha redusert hastigheten hver gang de oppdaterte bilen?

Lenke til kommentar

Og ny modell hvert halvår som alle må bytte til.

Hvorfor måtte alle byttet hvert halvår? Jeg har hatt min iPhone lengre enn jeg hadde min forrige bil. Sånn sett lover det jo godt for holdbarheten til en Apple-bil. Så opplys oss gjerne du som vet dette så godt.

Endret av Frodolf
Lenke til kommentar

Jeg har hatt min iPhone lengre enn jeg hadde min forrige bil.

Så du bytter bil oftere en telefon, det sier ingenting om hvor lenge du beholder hverken bil eller telefon.

 

Så opplys oss gjerne du som vet dette så godt.

Ikke verre en for alle de som absolutt må bytte til siste modell hele tiden, om du er en av de kommer jo an på hvor ofte du bytter bil.

 

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

På eplebilen vil de redusere hastigheten hver gang den oppdateres.

 

 

Med iOS på iPhone og iPad så har jo enhetene bare blitt raskere og raskere gjennom de siste oppdateringene. MacOS Mojave er også merkbart raskere enn hva MacOS High Sierra. Dette er det gode tall og statistikker på der ute som alle kan se helt gratis.

 

Så fortell oss gjerne hvorfor ville Apple ha redusert hastigheten hver gang de oppdaterte bilen?

 

Dette var vel en ganske stor sak i media for ikke alt for lenge siden... Så den humoren er vel lett å forstå.

 

www.cnet.com/google-amp/news/apple-and-samsung-fined-for-slowing-down-phones-with-updates/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer du ikke å se forskjell på hat og morsomheter er du enten veldig affektert eller fastlåst i din egen virkelighets-boble.

"Morsomheter" som har som formål å spre hat. De samme folkene bruker all sin tid på å sverte enkelte selskaper.

 

Eksempel:

 

Og ny modell hvert halvår som alle må bytte til.

Apple-produkter er kjent for å ha god holdbarhet og holder meget godt på verdien sin på bruktmarkedet. Dessuten er det vel en gang i året at de kommer med nye varianter av produktene sine?

 

Så ikke bare er det hatsk og lite morsomt, men også fullt av faktafeil.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...