Gå til innhold

Fått igjen telefon etter reparasjon, usikker på om de har gjort noe.


saks6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg leverte inn mobilen til reparasjon (garantisak) for at batteriet var dårlig.

I følge appen phone info er det 132 discharge cycles, og batteri health er på 98.87%.

Er det appen som henger igjen eller har de ikke gjort noe?

Samsung Galaxy S8

Hva står det på rapporten fra verkstedet?

Lenke til kommentar

Fikk ingen rapport (spurte ikke heller).

Sånt bør man jo spare på da. Er det feks reklamasjonssak så er dette en slags kvittering på at den har vært inne for reparasjon. Etter 2 reparasjoner så skal man i utgangspunktet få nytt produkt ved 3. feil.

 

Hvor ble telefonen reparert? Hvilken butikk? :) 

Lenke til kommentar

Sånt bør man jo spare på da. Er det feks reklamasjonssak så er dette en slags kvittering på at den har vært inne for reparasjon. Etter 2 reparasjoner så skal man i utgangspunktet få nytt produkt ved 3. feil.

 

Hvor ble telefonen reparert? Hvilken butikk? :)

Hadde litt dårlig tid, så gikk litt kjapt i svingene. Ble levert inn på Elkjøp.
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg leverte inn mobilen til reparasjon (garantisak) for at batteriet var dårlig.

I følge appen phone info er det 132 discharge cycles, og batteri health er på 98.87%.

Er det appen som henger igjen eller har de ikke gjort noe?

Samsung Galaxy S8

Jeg tror at det ikke går ann å resette dette uten å bytte hovedkort.

Jeg har fått swap mobiler med 300 discharge cycles, og jeg har byttet batteri på en S9 selv, og sett at discharge cycle ikke har forandret seg.

Når det gjelder batterihelse er det faktisk ganske vanlig at et batteri starter på en lavprosent, (også under 90%)

men gradvis stiger når du bruker batteriet ned til 30%, for så å lade det til 80%, så bruke det ned til 30% igjen og lade til 80% igjen osv.

Dette gjør du gjennom flere uker, for så og lade mobilen helt ut og helt opp til 100%.

Etter dette vil du også slite mere på batteriet å utlade det helt, samt fullade det.

Men du vil se at når du holder mobilen mellom 30 og 80 øker ''helsa''

Endret av lylu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...