Gå til innhold

FEATURE: Grafikken tar pusten frå deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje man ser det bedre i spillet? Kan ikke se noe på bildene her.

 

Bileta er ganske komprimerte så du vil sjå meir forskjell på ein stor 4K-tv, men forskjellen er tidvis veldig liten. Det kjem litt an på kor mange lyskjelder og kva refleksjonsmateriale strålesporinga har å jobbe med.

Lenke til kommentar

"Grafikken tar pusten frå deg"

 

Eh... nei, det gjør den aldeles ikke.

Men kan jo hende den tar pusten av clickbait-monsteret ;).... eller av artikkelforfatteren.

 

Det ser nå fint ut, men det tar ikke pusten av meg.

 

 

Det er jo et utrykk. Har hørt folk si tusenvis av ganger, å denne utsikten tar pusten fra deg. Å filmen tok pusten fra meg osv osv. Har selv brukt det før, men aldri har jeg faktisk mistet pusten. Ser ikke noe galt med det.

 

Jeg hater clickbait, men dette føler jeg ikke er clickbait. Clickbait ville vær "du vil ikke tro forskjellen mellom raytracing på og av"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjører alt på ultra med RTX 2080 kort og jeg kan ikke si at grafikken er så veldig bra jeg, det meste er jo svart/hvit omtrent bare snø og mørke koridorer osv er ikke mere fornøyd med grafikken her en i Far Cry New Dawn eller Assassin Creed Odyssy!

Fungrer gamma innstillingene på PC? Vet ikke om det har kommet noen oppdatering siste uken,men på Xbox One platformen var gamma innstillingene ødelagt, og tror til dels det kunne være tilfellet på PC i enkelte oppsett.

Lenke til kommentar

Jeg kjører alt på ultra med RTX 2080 kort og jeg kan ikke si at grafikken er så veldig bra jeg, det meste er jo svart/hvit omtrent bare snø og mørke koridorer osv er ikke mere fornøyd med grafikken her en i Far Cry New Dawn eller Assassin Creed Odyssy!

 

Det betyr jo bare at du ikke liker stilen, men kvaliteten på grafikken knuser jo fargeklattene Far Cry og AC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...