Gå til innhold

Nyhetene står i kø: Disse elbilene vises frem på bilmessen i Genève


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss. Jeg er faktisk seriøst forundret nå. Så under bilmessen i Genève ble det bare lansert elbiler og ingen fossilbiler? Hvor hadde de gjort av disse? Gjemt de for pressen? Eller var det bare Teknisk Ukeblad som ikke så de? Det ville i alle fall ikke vært like overraskende.

Endret av Frodolf
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jøss. Jeg er faktisk seriøst forundret nå. Så under bilmessen i Genève ble det bare lansert elbiler og ingen fossilbiler? Hvor hadde de gjort av disse? Gjemt de for pressen? Eller var det bare Teknisk Ukeblad som ikke så de? Det ville i alle fall ikke vært like overraskende.

Fossilbiler er gamle, utdaterte, giftige og helseskadelige. Ingen med hodet på rett plass gidder å kjøpe, og hvis de må kjøpe det så er det med stor avsmak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Der tegnet du et godt bildet av den syns jeg, litt Asimo med litt Toyota AE86-krydder. Om Honda vil så kan de spytte ut en haug av sånne, håper de starter produksjonen :D

Skal jo kjøpe en bil i 2021. Skal ikke se bort ifra at denne faktisk havner på lista over interessante muligheter om den blir tilgjengelig til den tid. 

 

Håper den får driv på bakhjula, eller firehjulsdrift! 

Lenke til kommentar

Men den har jo ikke knapper? 

Hva med å holde tråden fri for diskusjon som foregår andre steder? Vi aner ikke hvordan denne kommer til å se ut til slutt, da det ikke er uvanlig at biler ikke blir 100% som prototypen. 

 

Uansett ser det ut som om det er et kamera der i dashen mot sjåføren? Mulig de gjør som Byton, og introduserer "hand gestures" i stedenfor direkte knapper. Fungerer det jo bra, så handler det bare om å lære hva man skal gjøre når, så kan jo dette nesten fungere bedre enn knapper, brytere og dreiehjul. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...