Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg et ligg eller nummer på byen?


Anbefalte innlegg

Jeg går ofte på byen. Det blir ofte noen småflørter, inni mellom noe klining.

Men det er evigheter siden jeg har fått meg et ligg eller noe nummer.

Noen ganger har jeg fått muligheter. Av disse mulighetene har jeg noen ganger droppet det siden jeg ikke har vært interessert nok, andre ganger har jeg bare surret bort anledningen.

Men i de fleste tilfeller har jeg ikke en gang kommet så langt som å fått muligheten til å dra ei dame med hjem. Da har jeg som vanlig rett og slett gjort et eller annet galt, og/eller ikke hatt hellet med meg.

Så hva gjør jeg feil?

 

Som oftest har jeg nok litt høyere promille enn hva som ideelt er. Jeg vil da påstå at jeg ikke gjør mye dumt heller, jeg er en grei fyr, men man får jo bedre oversikt over situasjonen med lavere promille. Sist jeg var på byen drakk jeg mer moderat. Da ble det riktignok ingen fulltreffer, men da hadde jeg jo veldig god oversikt over dansegulvet. Jeg hadde det hyggelig og fikk danset en del med mange jenter, og de hadde det også hyggelig. Det var riktignok ei som vinket meg bort, men hun gjorde det på en veldig grei måte. Jeg var i hvertfall ingen usjarmerende full mann, det var bare god stemning. Jeg var om ikke annet et stykke på vei. 

 

En annen faktor er at jeg ofte går alene, og andre ganger blir gjengen litt oppsplittet. Jeg tror det kan slå litt begge veier om man går alene eller sammen på byen. Noen jenter synes det er modig om man går ut alene. Men jeg vet ikke om det alltid slår like heldig ut. Er man med venner kan man jo henge med dem, være kule, og liksom ikke bry seg så mye.

 

Særlig en av kameratene mine har wingmanet meg et par ganger på byen. Da har det blitt fulltreffer, han har vært veldig flink til det, men desverre så får jeg aldri han med lenger. Byturer har han sluttet helt med.

 

Så hva mer kan jeg tenke på til neste gang? Om ikke jeg får et ligg, så hadde det i hvertfall vært fint med et nummer nå snart. Det er virkelig på tide nå.

Og ja, så var det jo det, man må jo prøve å skjule tegn på at det er lenge siden man har fått seg et ligg. Jenter er visstnok veldig flinke til å merke det fort (vel, jeg har også opplevd at jenter jeg kjenner litt tror jeg drar mye mer enn jeg gjør... :tease: ).

 

 

 



Anonymous poster hash: e5fa3...339
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekking er jo så mangt. Noen av begge kjønn trenger ikke mye mer enn et spørsmål. Andre liker å "danse mentalt" i timesvis, for mange er sjekking et høydepunkt. For andre er det mer rett på sak. Så du kan velge selv hvilken stil som passer deg best.

 

Det er jo ofte tilfeldig også, hvem man møter, og i hvilken setting. Berusningsgrad spiller jo også inn, men dette er også et valg. Noen av motsatt kjønn treffer man og man "finner tonen", energien er lik, og andre frastøter man nærmest hverandre naturlig. Men dette med høflighet og stil, å tørre å tåle noen ulikheter i begynnelsen, er jo en treningssak for begge kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som oftest har jeg nok litt høyere promille enn hva som ideelt er. Jeg vil da påstå at jeg ikke gjør mye dumt heller, jeg er en grei fyr, men man får jo bedre oversikt over situasjonen med lavere promille.

Anonymous poster hash: e5fa3...339

Øl-pikk pleier ikke å være det mest ettertraktede.

Du kan jo prøve å gå på byen og drikke Cola i noen uker, og gjerne også ikke kikke for mye på damene, så kan det være at de legger merke til deg, heller.

 

Også litt viktig med skikkelige klær, og spesielt sko.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min metode vil jeg si krever litt selvtillit, men ikke mer enn det du klarer å lære deg iløpet av å prøve et par ganger for å se om det er for deg.

 

 

Jeg drar på byen alene. Jeg er av typen som ikke har mange venner i utgangspunktet heller

Drar jeg på byen med venner så er det mer for å kose meg med de, jeg er nå 25. Så det er kanskje derfor

 

Ellers drar jeg som sagt alene og kan legge alt mitt fokus på det som er målet for kvelden.

 

starter oftest med at jeg da drar ut slik at jeg er på byen rundt 11:30/12:00. Har da ikke drukket noe særlig, tatt en powernap på formiddagen kanskje, slapper av og gjør meg istand for kvelden. Opplagt og redo for kvelden som venter.

 

Går så til baren etter jeg kommer inn på utestedet. Slapper litt av med en drink eller to

går ikke direkte over til det desperate klassiske blikket gutta ofte gjør når de skal scanne hele utestedet i et blikk. Men bare bare ser meg rundt en gang i blant og går tilbake å drikke.

 

Så skjer 1 av 2 ting. Enten kommer en jente bort og tar initiativ eller bare smiler og sier hei. Alt kan være et innpass her og det gjelder bare å lese det riktig.

 

Da er det som regel bare erfaring som gjorde at jeg får fulltreffer hver gang en jente kommer bortom.

 

Eller så skjer nr 2: Ingen kommer bort, jeg tar 3-4 drinker totalt iløpet av 30-40 min før jeg tar turen på dansegulvet. Danser litt soft for meg selv og ser om noen står alene. Det vil alltid være en jente som danser alene eller et par jenter som danser sammen som man kan nærme seg.

 

Jeg går som oftest etter jentegjenger da de er mer "wohoo, Hæ hvem er du? samma faen " Også kaster jeg ut etter en sang " Kan jeg spandere en drink på dere?"  Her kan man få avslag og shit happens, men når det ikke skjer så er det bare å ta turen bort med drinker og man kan starte praten. Jeg stiller da som regel litt spm som går til gruppen i sin helhet ( Ikke; har alle kjæreste eller ?? ), før jeg sier jeg må do etter 10-15 min hvis praten begynner å dabbe av. ( jo mer erfaring jo mindre dabbing blir det) Her er det "key moment" da de kan diskutere om denne personen er kjekk, hvem vil ha han, bla bla bla. Så kommer jeg tilbake og spør om ikke noen vil danse igjen.. Her får du som oftest dama som har sagt at hun skal ha meg. Det merker man fint etter litt intimdansing og evt kyssing på gulvet.

Sier ingen noe tar jeg turen til baren og tar en ny drink, og ut på dansegulvet igjen, viser ingen interesse etter enda en invitasjon ut på gulvet etter en liten håndgest så forlater jeg stedet og går til en chill bar.  Her tar jeg det som det kommer, Lettere å komme i prat med damer her som sitter ved baren allerede og man kan slappe litt av. Ender som oftest med litt eldre damer på denne måten, men det gjør ikke meg noe.

 

Gir ikke bar turen noe etter 3-4 drinker så tar jeg kvelden og drar hjem og drarn. 

 

Er faktisk så enkelt å greit ^^

 

jeg kjører ikke klassiske one night stands heller.. Jeg fortsetter å ha et seksuelt møte med damene jeg møter i lengre tid og forplikter meg ikke til noen av de slik at det å ha flere partnere samtidig ikke går på samvittigheten. Gjør det alltid klart for de at jeg ikke er ute etter noe forhold og noen ganger varer det et par uker, imens med andre kan det vare i mange mnd.  Har faktisk en jeg møter i ny og ne etter 5 år. Så ja

 

Jeg koser meg ihvertfall.

 

PS: jeg sier aldri jeg er ute alene, enten at jeg har rotet meg bort fra de jeg var ute med eller at jeg har blitt "stood up"  Alt etter følelsen her ^^

 

Lykke til!



Anonymous poster hash: d6452...052
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...