Gå til innhold

TEST: Nvidia GTX 1660 Ti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

3Dmark eksempelet gir 100% boost med DLSS i 4K

 

Så en scene som er mer eller mindre 100% lik på hver gjennomspilling drar god nytte av DLSS? Stopp pressen.

DLSS er mye bedre på mitt kort en uten så hva som er feil her vet ikke jeg men RTX 2080 kortet mitt viser alt av grafikk mye bedre en 1080TI kortet jeg har så dette er bare tulball!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

DLSS er mye bedre på mitt kort en uten så hva som er feil her vet ikke jeg men RTX 2080 kortet mitt viser alt av grafikk mye bedre en 1080TI kortet jeg har så dette er bare tulball!

 

Er det bare tullball at tester som 3dmark gir et dårlig mål på hvor bra DLSS fungerer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Nå får det være nok med OT om Strålesporing. Her er det diskusjon om kortet som er testet, og ikke hvordan ordet er oversatt til Norsk. Tilbake til saken i artikkelen takk.

 

Kommentarer på dette taes i PM eller i tilbakemeldingsforumet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg ser også at det er gitt trekk for manglende "Strålesporing" og DLSS.

 

DLSS har fått så mye negativ kritikk i den siste tiden og viser seg å ikke ha noen praktisk funksjon utenom å ha ett fancy navn. Det er kanskje på tide å fjerne støtte for det som ett kriterium i testene?

Du har ikkje sett metro exodus med nyeste patch tydeligvis...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt feil. DLSS reduserer bildekvaliteten betydelig. Kilde: https://www.youtube.com/watch?v=3DOGA2_GETQ

  

DLSS gjør det hele meget uskarpt på detaljer. Men sikkert noen som liker slikt. h7RJTlN.jpg

 

  

Jeg ser også at det er gitt trekk for manglende "Strålesporing" og DLSS.

 

DLSS har fått så mye negativ kritikk i den siste tiden og viser seg å ikke ha noen praktisk funksjon utenom å ha ett fancy navn. Det er kanskje på tide å fjerne støtte for det som ett kriterium i testene?

Dere som bruker bibelen som kilde får tro det.
Lenke til kommentar

Jeg ser også at det er gitt trekk for manglende "Strålesporing" og DLSS.

 

DLSS har fått så mye negativ kritikk i den siste tiden og viser seg å ikke ha noen praktisk funksjon utenom å ha ett fancy navn. Det er kanskje på tide å fjerne støtte for det som ett kriterium i testene?

 

Det er da ikke gitt trekk for det. Punktet står under "Ting å tenke på"-fanen, for å tydeliggjøre at dette kortet kommer uten støtte for nevnte teknologier. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Synes det er flott at hardware.no oversetter engelske ord til norsk - mer av dette! I stedet for at folk klager på et rikere norsk språk, så burde dere heller peke på hvordan folk putter inn engelske ord i norsk dagligtale, i sammenhenger hvor det er helt unødvendig a la "Dette var helt amazing, liksom" eller "Det ble bare helt messed up, synes jeg". Slikt høres virkelig tåpelig ut, især når journalister fusker i faget sitt, og lager overskrifter og artikler med slikt språklig nonsens - NRK, VG, Dagbladet eller hvem det måtte være.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Synes det er flott at hardware.no oversetter engelske ord til norsk - mer av dette! I stedet for at folk klager på et rikere norsk språk, så burde dere heller peke på hvordan folk putter inn engelske ord i norsk dagligtale, i sammenhenger hvor det er helt unødvendig a la "Dette var helt amazing, liksom" eller "Det ble bare helt messed up, synes jeg". Slikt høres virkelig tåpelig ut, især når journalister fusker i faget sitt, og lager overskrifter og artikler med slikt språklig nonsens - NRK, VG, Dagbladet eller hvem det måtte være.

 

Er særlig panneklask når den norske bruken faktisk ikke stemmer overens med den engelske/amerikanske. Fjortisene i dag sier "å hooke" med betydningen "å ha sex". En amerikaner som sier det samme mener å prostituere seg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...