Gå til innhold

Kia varsler ny elektrisk konseptbil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit med gjenbruk mtp økonomi, men skal man over i en en helt ny klasse og ønsker å få til en elbil for entusiaster så tror jeg nok det fort blir skivebom å begrense seg til 204 hk - - selv om det er el-hk.

 

Med mindre de satser på å skape elbilen miata mx 5 da :D

Står ingenting om hvilken motor den kommer til å ha. Regner med du blander tallene litt, siden de snakker om Soul også i artikkelen. 

Lenke til kommentar

Helt greit med gjenbruk mtp økonomi, men skal man over i en en helt ny klasse og ønsker å få til en elbil for entusiaster så tror jeg nok det fort blir skivebom å begrense seg til 204 hk - - selv om det er el-hk.

 

Med mindre de satser på å skape elbilen miata mx 5 da :D

 

Elbil er ikke ment for bilentusiaster, men først og fremst for at folk skal ta HMGW på alvor.

Hvor trenger du mer enn 204 hk?

Lenke til kommentar

 

Helt greit med gjenbruk mtp økonomi, men skal man over i en en helt ny klasse og ønsker å få til en elbil for entusiaster så tror jeg nok det fort blir skivebom å begrense seg til 204 hk - - selv om det er el-hk.

 

Med mindre de satser på å skape elbilen miata mx 5 da :D

 

Elbil er ikke ment for bilentusiaster, men først og fremst for at folk skal ta HMGW på alvor.

Hvor trenger du mer enn 204 hk?

Hub of Music Gaming and Wresling?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe...

Ikke for å gjøre narr av elbiler, men akkurat de "lyktestripene" på den Kia'en ga meg umiddelbar associasjon til disse gamle radiobilene. Kunne nesten mistenke at de har tegnet dem sånn med vilje. :-D

Radiobiler har man jo et godt og fint forhold til fra når man var liten, så syntes den så stilig ut jeg. :) 

 

Konsept-rendringer er jo ofte litt slik da. Sjeldent produktet blir helt likt konseptet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helt greit med gjenbruk mtp økonomi, men skal man over i en en helt ny klasse og ønsker å få til en elbil for entusiaster så tror jeg nok det fort blir skivebom å begrense seg til 204 hk - - selv om det er el-hk.

 

Med mindre de satser på å skape elbilen miata mx 5 da :D

 

Elbil er ikke ment for bilentusiaster, men først og fremst for at folk skal ta HMGW på alvor.

Hvor trenger du mer enn 204 hk?

All the time anywhere. 204 hk er snaut ass.

Lenke til kommentar

Bilentusiaster støtter varmt opp om biler som hadde mindre, ett sted i registeret, da de var nye.

 

Det ville jo vært rent tragisk for KIA om de laget den mestselgende (?) sportsbilen, med rent fanatisk tilhengerskare, kjent for å være en morsom bil å kjøre. Hva skulle de gjort…

 

Om det nå er Datsun eller citroen-design over det, så har ikke det gått i glemselen heller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Helt greit med gjenbruk mtp økonomi, men skal man over i en en helt ny klasse og ønsker å få til en elbil for entusiaster så tror jeg nok det fort blir skivebom å begrense seg til 204 hk - - selv om det er el-hk.

 

Med mindre de satser på å skape elbilen miata mx 5 da :D

 

Elbil er ikke ment for bilentusiaster, men først og fremst for at folk skal ta HMGW på alvor.

Hvor trenger du mer enn 204 hk?

All the time anywhere. 204 hk er snaut ass.

Som nordmenn boende i et I-land så trodde jeg de fleste av oss kunne lese. At boksen Kia Soul får 204 hk er jaggu ikke snaut. Det står ingenting om hva den nye bilen denne artikkelen handler om får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...