Gå til innhold

Legende-musen Logitech MX518 vender tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy! Min originale MX518 er fortsatt i daglig bruk. Litt slitt på overflaten, men alt fungerer som det skal. Ikke hatt et snev av problemer i sitt snart 13 år (wow) gamle liv, og har aldri sett noen grunn til å bytte den ut.

 

Etter min mening, den beste gamingmusa noensinne laget!

Lenke til kommentar

Gøy! Min originale MX518 er fortsatt i daglig bruk. Litt slitt på overflaten, men alt fungerer som det skal. Ikke hatt et snev av problemer i sitt snart 13 år (wow) gamle liv, og har aldri sett noen grunn til å bytte den ut.

 

Etter min mening, den beste gamingmusa noensinne laget!

 

Grunnen til at jeg ikke har MX518 er fordi kabelen ble slitt/morken over tid. Du har ikke hatt det problemet?

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en MX518 som synger på siste verset i disse tider. Den sliter med dårlig kontakt, og mister kontakten rett som det er med vanlig bruk. Nå har jeg den bare som backup i jobb-sekk, men jeg tester alltid dagsformen på MX518 før jeg eventuelt kobler tilt en av disse grusomme mikro-musene fra Dell og HP.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en MX518 som synger på siste verset i disse tider. Den sliter med dårlig kontakt, og mister kontakten rett som det er med vanlig bruk. Nå har jeg den bare som backup i jobb-sekk, men jeg tester alltid dagsformen på MX518 før jeg eventuelt kobler tilt en av disse grusomme mikro-musene fra Dell og HP.

 

Det høres ut som om du har brudd i kabelen. Jeg har selv hatt kabelbrudd i min MX518 og senere G400. Det er lett å fikse ved å kappe kabelen og koble til lederene igjen. Husk å sjekke hvor de forskjellige ledningene skal.

 

Angående nyhetssaken. MX518 har blitt "relansert" minst to ganger tidligere som G400 og G400s. Disse har hatt samme formfaktor og fått en oppgradert innmat. Desverre har ikke den nye MX518 hullmønsteret som de har hatt tidligere.

Lenke til kommentar

Det var jo litt artig, sjølv om den for så vidt har fått oppfølgjarar i G400. Eg har framleis to stykk MX518 i bruk og funksjonsmessig er alt greit. Finishen er litt slitt og på den eine har eg fjerna noko gummilag på sidene, men den funker. Dvs. at eg har ikkje behov for å skifte heilt endå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...