Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Stanley Fatmax


Anbefalte innlegg

Hei,
Noen som har erfaring av høytrykkspyler fra Stanly? Finner ikke så veldig mye på youtube heller.
Er på jakt etter en simpel høytrykkspyler, bruksområder : hagemøbler og bilvask. Blir mitt første høytrykkspyler så ønsker å bruke mellom 1200-1600kr.
Tar gjerne tips til eventuelt noe andre merker og modeller.
Har lest at det er greit med høy bar og høy vann trykk. Og slange på trommel er kjekk å ha.           

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stanley i dag er i hovedsak en varemerke-utleie. De lager ingenting selv, de bare tar betalt for å la andre sette deres merke på det de lager.

Jeg ville nok heller sett på Kärcher, Nilfisk eller noen som du vet er proffe på produksjon av høytrykkspylere.

 

Personlig er jeg meget fornøyd med Nilfisk D140 Xtra, men den er litt over ditt budsjett(ville likevel investert i den om du har råd).

120 er hakket mindre og ligger på 1699: https://megaflis.no/nilfisk-c-120-7-6-pc-xtra-hoytrykksspyler.html?gclid=CjwKCAiAkrTjBRAoEiwAXpf9CTkeI8060Idxs9dznkMComXmjrIeqsiQzBZUF1KesUjbX0EiPyXtQhoCVncQAvD_BwE

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stanley i dag er i hovedsak en varemerke-utleie. De lager ingenting selv, de bare tar betalt for å la andre sette deres merke på det de lager.

Jeg ville nok heller sett på Kärcher, Nilfisk eller noen som du vet er proffe på produksjon av høytrykkspylere.

 

Personlig er jeg meget fornøyd med Nilfisk D140 Xtra, men den er litt over ditt budsjett(ville likevel investert i den om du har råd).

120 er hakket mindre og ligger på 1699: https://megaflis.no/nilfisk-c-120-7-6-pc-xtra-hoytrykksspyler.html?gclid=CjwKCAiAkrTjBRAoEiwAXpf9CTkeI8060Idxs9dznkMComXmjrIeqsiQzBZUF1KesUjbX0EiPyXtQhoCVncQAvD_BwE

 

Det var ikke så ille pris på den Nilfisk c 120.7-6. Men skal man stole blind på 120 Bar?

Blir jo mest bilvask og som sagt trenger ikke noe stort.

For jeg har sett på denne : Ava P30 (https://coop.no/sortiment/obs-bygg/hageuterom/hagemaskiner/hoyttrykksspylere/ava-10-100-100?variantCode=630344)

Den er jo også 120 Bar. Og ser positive anbefalinger av dette på bilpleiekonge.no 

Noen som har noe tips til denne?

Lenke til kommentar

Med bilvask vil jeg anbefale å kjøpe noe med mer enn 8 meter slange. 10 meter er ganske passe, for da kan man stille spyleren foran/bak bilen og ha rekkevidde rundt hele bilen uten å måtte flytte spyleren underveis. 

Armert stålslange kan også være kjekt, for de krøller seg ikke så mye

Meget fornøyd med min P160.2-15 xtra. 15 meter slange på trommel er helt konge. Koster dog mange ganger prisen.

Lenke til kommentar

Jeg tror p140 holder lenge - da for du jo også endel ekstra for pengene: terrassevasker, roterende børste som er fin til felger, skumkanon(anbefaler å oppgradere denne) og rørspyler. Sistnevnte funker faktisk veldig bra, hadde god nytte av den før jeg byttet kloakken hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...