Gå til innhold

Espressohouse nettverk, tastatur automatisk byttet til svensk, Chromebook


sitdown

Anbefalte innlegg

Er jo litt skeptisk til å koble meg til kafe nettverk. Det skjer titt og ofte en del rart som man tenker man burde sjekke litt nærmere. Men tid er jo alltid et spørsmål, samt at man ikke burde belaste et forum som her for ofte, noe jeg ikke gjør..

 

Vil tro det er mest sannsynlig at det er noen bugs i chromebook plattformen, det er jo ikke akkurat uvanlig også i google universet. Noen ganger lurer jeg litt på hvordan i alle dager google kan greie å finne på en slik eller slik endring. Eller at de endrer funksjon som jeg ikke kan skjønne noen som helst ville ønske å ha. De endrer jo også svært ofte, slik at det å prøve å søke etter hjelp på nettet blir vanskeliggjort på grunn av endringer gjør at du ikke finner det du leter etter, da interface er endret og flyttet til en annen tjeneste. Blir veldig rotete. I kompaniskap med Microsoft her.. Er fæl til å spore av..

 

Hvor stor er muligheten at dette kan være gjort av noen på nettet for å ha det litt morsomt, eller kan det være at ruteren er satt opp på Svenske innstillinger og at tastaturet ble byttet til svensk. Ser at det var haket av på US og SE tastatur. fjernet dette. Kan det også være at når jeg bruker innlogget chrome på Windows pc så blir den automatisk synket mot chromebooken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta at trafikken til Espressohouse routes ut på internett i Sverige, og for Chromebooken ser det da ut til at du er i Sverige og således får du svensk tastatur automatisk. Det er sikkert mulig å overstyre slik at den ikke bytter tastaturspråk, uten at jeg kjenner til Chromebook.

 

Dersom du logger inn i Chrome på Windows PC med samme konto som du bruker på Chromebooken vil nettleserne synkroniseres, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...