Gå til innhold

ANMELDELSE: Far Cry New Dawn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Far Cry frister bare mindre og mindre for hver utgivelse. FC5 var greit føler jeg pga historien og spillverden, men kunne vært mye bedre.

New Dawn bryr jeg meg egentlig meget lite om, men jeg har ett eneste spørsmål når det gjelder New Dawn: Er det like kjip spawn rate/distance som på FC5? Typ fiender som respawner 30 meter unna deg så fort du snur deg? Eller kjøretøy som forsvinner av samme grunn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har også veldig gode minner fra det originale FC, men jeg så en stream av det spillet for ikke så lenge siden, og det kan selvfølgelig ikke måle seg med dagens spill. Estetikken og stemmeskuespillet. Skytingen og snikingen. Alt så veldig utdatert ut. Faktisk vil jeg si at Bioshock gjør mye av det samme som det første Far Cry prøver seg på, men i motsetning til FC så vil nok Bio forbli ganske tidløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Far Cry har hatt endel bra titler, FC1 kunne vært blant de beste, men Crytek måtte beklageligvis ødelegge store deler av opplevelsen med den bisarre trangen de har til å putte monstre, aliens og annet dritt inn i spillene sine. Heldigvis ble dette konseptet droppet raskt, selv om FC2 var usedvanlig dårlig. FC3 troner nok på toppen av alle FC spill. Der introduserte de formelen som alle etterfølgende har brukt, med mer eller mindre hell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Far Cry har hatt endel bra titler, FC1 kunne vært blant de beste, men Crytek måtte beklageligvis ødelegge store deler av opplevelsen med den bisarre trangen de har til å putte monstre, aliens og annet dritt inn i spillene sine. Heldigvis ble dette konseptet droppet raskt, selv om FC2 var usedvanlig dårlig. FC3 troner nok på toppen av alle FC spill. Der introduserte de formelen som alle etterfølgende har brukt, med mer eller mindre hell.

 

Monstrene var hele moroa. Spillet gikk fra et skytespill til et skrekkspill. Husker jeg var dritnervøs enkelte ganger

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enern var bra ja, men avslutningen var syltynn. Min mening blir da at 3ern er det klart sterkeste spillet i serien :)

 

Personlig mener jeg at både FC3 og FC4 er veldig gode spill, men at FC4 er bedre. Det er nesten det samme spillet, bare at oppfølgeren var mer perfeksjonert. Her var vingedraktemens mye mer tilgjengelig, muligheten til å avfyre våpen fra kjøretøy ble introdusert, samt fikk vi fly helikopter for aller første gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Enern var bra ja, men avslutningen var syltynn. Min mening blir da at 3ern er det klart sterkeste spillet i serien :)

 

Personlig mener jeg at både FC3 og FC4 er veldig gode spill, men at FC4 er bedre. Det er nesten det samme spillet, bare at oppfølgeren var mer perfeksjonert. Her var vingedraktemens mye mer tilgjengelig, muligheten til å avfyre våpen fra kjøretøy ble introdusert, samt fikk vi fly helikopter for aller første gang.

Ja men har man først spillt og fått platinum i Far Cry 3 så blir Far cry 4 ikke så gøy som om man skulle spillt Far Cry 4 først. Jeg lbe fort lei FC4 og spillte aldri gjennom det. Kom meg til nord(korea) da. Og ja helikopter osv var gøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...