Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981
Venin skrev (19 minutter siden):

Interessant er det uansett. A40 har vel ikke fått Android 10 enda? Og bruker du en annen launcher enn Samsung sin? 

Ikke fått Android 10 nei og bruker std launcher.  Når du bruker telefonens egen nyligknapp, fungerer det som det skal  da?

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
Rudde skrev (21 minutter siden):

Er det noen måte å få "always on display" til å fungere som et slik notifikasjonslys som vi hadde på tidligere Galaxy S enheter? Syns det er litt irriterende å måtte vekke telefonen for å se om det er noe nye notifikasjoner.

Glimpse notification app skal visst løse det problemet. Jeg har ikke testet den selv.

Lenke til kommentar
Rudde skrev (4 timer siden):

Er det noen måte å få "always on display" til å fungere som et slik notifikasjonslys som vi hadde på tidligere Galaxy S enheter? Syns det er litt irriterende å måtte vekke telefonen for å se om det er noe nye notifikasjoner.

Skal ikke være nødvendig å vekke tlf så lenge du har satt always on display til å vise alltid. Notifikasjoner vises ved å tillate de på låseskjermen, innstillinger-låseskjerm-varsler-vis på always on display.

Lenke til kommentar
Rudde skrev (4 timer siden):

Er det noen måte å få "always on display" til å fungere som et slik notifikasjonslys som vi hadde på tidligere Galaxy S enheter? Syns det er litt irriterende å måtte vekke telefonen for å se om det er noe nye notifikasjoner.

Sjekk denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.alwaysondisplay

På min s10e er skjermen svart helt til det kommer notifications. Da slår AOD seg på og viser. Dersom jeg skrur på skjermen, markeres dem som lest, slik at skjermen blir svart igjen selv om det fortsatt er notifications der. Men alt det kan stilles inn i appen.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en epost til adressen oppført på One Hand Operation + på Google Play og fortalte om bugen i 'Previous app'-funksjonen. 6 timer senere fikk jeg svaret "This bug fixed now and it will be released on next app update. ( It scheduled on early next month. )". 

Imponerende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg oppdaterte til G975FXXU4BTA8 og det kan se ut som jeg ikke får inn mobilnett etter det.
Noen andre som har problemer, eller vet hvordan jeg kan løse det?

Jeg har dekning og VoLTE, men ikke mobilnett (2G, 3G eller 4G).

Har slått den av og på med og uten flymodus på, tilbakestilt APN-innstillinger og det jeg får til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...