Gå til innhold

Over 16 000 juksemakere har allerede blitt bannlyst fra Apex Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er iallefall aimbots og wh ute å går.

 

Peacekeeper er notorisk lett å bomme/småtreffe med. Du får jo opp tallene ved treff :) Choke gjør ikke mer skade.

 

Spennende å se hvor ille det blir etter hvert.

 

Klar over dette, og jeg ser at jeg får hits. Det har bare vært et par ganger hvor jeg sitter igjen med litt "hæh?!"-følelse. Dette har også skjedd når kompis ser på meg i spectator. Men likevel, det er litt hektisk noen ganger, så det kan være litt lett å se feil osv, og jeg er langt fra noen god Apex-spiller :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Er iallefall aimbots og wh ute å går.

 

Peacekeeper er notorisk lett å bomme/småtreffe med. Du får jo opp tallene ved treff :) Choke gjør ikke mer skade.

 

Spennende å se hvor ille det blir etter hvert.

Choke gjør mere skade så lenge du treffer. Man har mere spread uten choke, så ikke alle pelletsene treffer med mindre du står helt oppi trynet på fienden.

Lenke til kommentar

Choke gjør mere skade så lenge du treffer. Man har mere spread uten choke, så ikke alle pelletsene treffer med mindre du står helt oppi trynet på fienden.

Kan like godt si du gjør like mye skade uten choke så lenge du treffer. 110 og 110. Kan "snipe" med choken, men krever opplading via ads som tar tid og lager lyd.

Lenke til kommentar

 

Kan like godt si du gjør like mye skade uten choke så lenge du treffer. 110 og 110. Kan "snipe" med choken, men krever opplading via ads som tar tid og lager lyd.

Du har mye høyere spread på pelletsene uten choke, så nei du gjør ikke like mye skade når halvparten ikke treffer fienden.

Nå må du gi deg. Du skriver "Choke gjør mer skade så lenge du treffer". Nei peacepeaker gjør like mye skade med og uten choke, så lenge du treffer. Og ja jeg skjønner hva du mener med spread. Men måten du formidler informasjonen på vil påvirke spillopplevelsen til oppegående folk i negativ retning, som bla. meg. Vær presis!

Endret av Peteguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må du gi deg. Du skriver "Choke gjør mer skade så lenge du treffer". Nei peacepeaker gjør like mye skade med og uten choke, så lenge du treffer. Og ja jeg skjønner hva du mener med spread. Men måten du formidler informasjonen på vil påvirke spillopplevelsen til oppegående folk i negativ retning, som bla. meg. Vær presis!

Max damage er den samme, men du treffer ikke fienden med alle pelletsene med mindre du står oppi trynet på fienden.

Med choke får du samlet pelletsene som gjør at alle treffer fienden.

 

Er du oppegående så skjønner du hva jeg mener.

Lenke til kommentar

 

Nå må du gi deg. Du skriver "Choke gjør mer skade så lenge du treffer". Nei peacepeaker gjør like mye skade med og uten choke, så lenge du treffer. Og ja jeg skjønner hva du mener med spread. Men måten du formidler informasjonen på vil påvirke spillopplevelsen til oppegående folk i negativ retning, som bla. meg. Vær presis!

Max damage er den samme, men du treffer ikke fienden med alle pelletsene med mindre du står oppi trynet på fienden.

Med choke får du samlet pelletsene som gjør at alle treffer fienden.

 

Er du oppegående så skjønner du hva jeg mener.

Du tror vel ikke at du bare formidler informasjon til en leser her inne? Det er erfarne spiller, nye spillere og folk som har aldri spilt spillet. Mange søker selv for å finne ut stats på de forskjellige våpnene. Men når man først skal formidle noe her inne og skriver som man har greie på det, så anbefaler jeg deg å være presis. For når du ikke er det, tegner du et bilde av en fyr som ikke vet hva han snakker om.

Endret av Peteguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...