Gå til innhold

Fjerne øyenbryn


Gjest Slettet-6CexrT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-6CexrT

Fikk høre av noen at det er veldig lite i kroppen man ikke har bruk for. Brynene beskytter deg på en eller annen måte. Det hjelper fint lite å si ifra til de som er negative.

Lenke til kommentar

Snakker du om å fjerne dem helt? Det er jo isåfall høyst uvanlig, så blikk må du regne med. Vet ikke om jeg vil kalle det sosialt uakseptabelt, men noe stigma og uønsket oppmerksomhet må man nok regne med.

 

Har en bekjent som en gang i ungdommen noe ufrivillig "fjernet" øyenbrynene på seg selv fullstendig under et eksperiment med  brennbar væske og flammer. Kan si det sånn at han fikk en del uønsket oppmerksomhet i tiden etter.

Lenke til kommentar

Eg trur nok ingen blir mobba ut i kulda for å ikkje ha augebryn. Enkelte personar har også genetisk sett nesten ikkje augebryn, eg har sett og kjent fleire, så sosialt uakseptabelt er det ikkje.

 

Men du må rekne med å få blikk, ein person utan augebryn ser litt rar ut, og ofte så er det heller ikkje intuitivt tydeleg kva som er "feil" med ansiktet, dette gjer at folk kjem til å stirre mykje til dei til slutt finner ut at det er manglande augebryn som gjer at fjeset ser rart ut.

 

Augebryn har fyrst og fremst den funksjonen at dei hindrar svette og regn frå å kome ned i augene. 

I dag er nok ikkje dette eit stort problem, dei fleste har eit eller anna over hovudet når det regnar, eller bruker pannepand når dei joggar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

Jeg er mer bekymret for om de ikke vokser tilbake om man barberer eller fjerner dem helt og om de vil vokse slik de var og ikke hår overalt i pannen hulter til bulter? Ville dere drept noen hvis dere så de uten bryn? Eller ville dere mobbet dem fysisk/psykisk til de tok sitt eget liv? Hva hadde dere sagt og reagert hvis noen kom bort til deg og sa at: selv om jeg har valgt dette så liker jeg ikke at du stirrer og hvis du ikke slutter så skal jeg vise deg hva jeg skal rette mot hodet mitt og telle til 3? Hadde dere løpt vekk eller hadde dere hahahaha og bare trodd han fleiper?

Lenke til kommentar

Drept eller mobbet til selvmord? Hæ? Nei, selvsagt ville man ikke gjort det - på ungdomsskolen kunne det nok blitt mobbing, men det var da svært til ekstreme scenarier du kommer med.

 

Om du barberer gror det tilbake normalt ja. Om du napper eller bruker laser kan de være borte en lengre stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...