Gå til innhold

Slik vil Audis neste elbil kunne se ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

22" felg? XD

 

Ser mye større ut. Eller så er bilen j**ig liten. Jeg har 22" på min og det er ikke en gang i nærheten av å se så idiotisk malplasert ut. Når det er sagt. Det finnes ikke mange elbiler som er fine å se på. Jeg vet faktisk ikke om noen som er for salg i dag. Og konsept-tegninger er jo bare akkurat det. Tegninger og drømmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Audi kan vel aldri ta igjen Tesla på elbil? Ta deg en tur rundt i Oslo, ser du flere Tesla eller EL-Audi?

 

Akkurat det har sin naturlige forklaring da Audi frem til nylig ikke har laget elbiler. E-tron skulle blitt levert til kunder før jul men å grunn av et-eller-annet så har det blitt utsatt til mars.. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Audi kan vel aldri ta igjen Tesla på elbil? Ta deg en tur rundt i Oslo, ser du flere Tesla eller EL-Audi?

Gi det et par år så finner vi ut av det.

Vel, de har nå laget en bil, og den er ikke akkurat bedre på noe vis.

Nja...nå har jeg ikke sittet e-tron, men har sittet i både tesla og andre Audier, og kvalitetsfølelsen i Audi er skyhøyt over Tesla. Vet i alle fall hva jeg ville valgt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, de har nå laget en bil, og den er ikke akkurat bedre på noe vis.

Audi er en del av en av verden største bilprodusent VAG, når de får maskineriet i fullgear vil vi merke en rask økning i salget til lojale kunder i første omgang og med det verdenomspennende salgs/serviceapparatet vil bare salget eskalere. Skal Tesla klare og holde følge med de store produsentene må de komme med store "nyvinninger" kontinuerlig for og trigge salget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Audi er en del av en av verden største bilprodusent VAG, når de får maskineriet i fullgear vil vi merke en rask økning i salget til lojale kunder i første omgang og med det verdenomspennende salgs/serviceapparatet vil bare salget eskalere. Skal Tesla klare og holde følge med de store produsentene må de komme med store "nyvinninger" kontinuerlig for og trigge salget.

For meg personlig er jeg solgt på OTA oppdateringer og en helt egen plattform med nye features som blir sluppet etterhvert som de utvikler nye ting.

 

Audi e-tron er vel allerede låst i forhold til nye features og må inn på verksted for å bli kvitt f.eks. bugfixes (kan være jeg tar feil her).

 

Bare på disse punktene, så synes jeg Tesla er helt genialt, i tillegg til supercharger nettverket.

 

Hvordan de klarte å malplassere ladeporten sånn, er også ubegripelig. På enkelte ladestasjoner, så må du enten parkere helt inntil ladestasjonen, slik at fronten nærmest toucher stasjonen evt. parkere med sida opp mot ladestasjonen.

 

Er heller ikke videre imponert over rekkevidden og effektiviteten til e-tron mtp at det står i et 95kWt batteri i bilen. Min S75D kjører like langt, men e-tron lader raskere da, det skal den ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel greit for en produsent å ha et par el biler i stallen. På verdensbasis blir el biler et mini market, men greit å få testet litt. FakeX grunder Elon er en lureri mann forresten. SpaceX er fakeX, kun laget for reklame i studio med den Teslaen som angivelig skal være i rommet, bare piss. :) Fett at sauene biter på da

Lenke til kommentar

Det er vel greit for en produsent å ha et par el biler i stallen. På verdensbasis blir el biler et mini market, men greit å få testet litt. FakeX grunder Elon er en lureri mann forresten. SpaceX er fakeX, kun laget for reklame i studio med den Teslaen som angivelig skal være i rommet, bare piss. :) Fett at sauene biter på da

 

Hahaha, takk for dagens! Fortsett å titt ut av tinnfolien iblant!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel greit for en produsent å ha et par el biler i stallen. På verdensbasis blir el biler et mini market, men greit å få testet litt. FakeX grunder Elon er en lureri mann forresten. SpaceX er fakeX, kun laget for reklame i studio med den Teslaen som angivelig skal være i rommet, bare piss. :) Fett at sauene biter på da

Hvorfor kræsje en haug av rakettene slik at de hang bak målet med CGI? Gir jo jævlig mye mening... :p

 

Let me guess...... The earth is flat? 

Endret av oophus3do
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Audi er en del av en av verden største bilprodusent VAG, når de får maskineriet i fullgear vil vi merke en rask økning i salget til lojale kunder i første omgang og med det verdenomspennende salgs/serviceapparatet vil bare salget eskalere. Skal Tesla klare og holde følge med de store produsentene må de komme med store "nyvinninger" kontinuerlig for og trigge salget.

Først må jo de store produsentene komme med noe som ikke bare konkurrerer med Teslaer som er flere år gamle...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Audi kan vel aldri ta igjen Tesla på elbil? Ta deg en tur rundt i Oslo, ser du flere Tesla eller EL-Audi?

 

Akkurat det har sin naturlige forklaring da Audi frem til nylig ikke har laget elbiler. E-tron skulle blitt levert til kunder før jul men å grunn av et-eller-annet så har det blitt utsatt til mars.. ;)

Ser ut som Audi starter å gi ut sine 27. februar, og hvis ryktene er sanne, så har de allerede 7000 biler av E-tron allerede i landet klart til å bli delt ut til kundene, noe som gjør at det fort blir nesten like mange Audier som Tesla'r på veien.

Lenke til kommentar

Ser ut som Audi starter å gi ut sine 27. februar, og hvis ryktene er sanne, så har de allerede 7000 biler av E-tron allerede i landet klart til å bli delt ut til kundene, noe som gjør at det fort blir nesten like mange Audier som Tesla'r på veien.

Det vil vel leveres ut noe sånt som 15.000 Teslaer i Norge i år på toppen av 30.000 allerede i kundenes hender, så Audi faller egentlig bare lengre bak Tesla.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...